Skip to Content


آغاز مشاوره انتخاب رشته آزمون سراسری در دانشگاه علم و هنر


مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد از آغاز مشاوره رایگان انتخاب رشته تحصیلی در این دانشگاه به دنبال اعلام نتایج کنکور سراسری، خبر داد.

به گزارش یزدبانوبه نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "عباسعلی سلطانی" افزود: دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاددانشگاهي به منظور کاهش دغدغه دانش‏آموزان و رفاه حال خانواده‏های آنان در انتخاب رشته تحصيلی، مشاوره رايگان انتخاب رشته دانش‎آموزان پذيرفته شده در کنکور سراسری را با حضور مشاوران برجسته و خبره استان انجام می‎دهد.

وی ادامه داد: اين مشاوره از ساعت 8 الی 14 روزهای 13 تا 20 مردادماه در محل اين دانشگاه برای متقاضیان انجام می‎شود.

مدير روابط عمومی دانشگاه علم و هنر يزد افزود: دانش‏آموزان می‎توانند با مراجعه به سايت دانشگاه به آدرس اينترنتی  WWW.SAU.AC.IR، از طريق سامانه نوبت‏دهی ثبت نام کنند.

وی افزود: با مراجعه به این سامانه و پس از تکميل اطلاعات کارنامه سازمان سنجش در فرم‎های مربوطه، زمان تعيين شده برای مشاوره گروهي به متقاضیان اعلام خواهد شد و پس از شركت در مشاوره گروهي از طريق سيستم نوبت‎دهي، زمان مشاوره فردي براي آنها مشخص خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان همچنین برای کسب اطلاعات بيشتر می‎توانند علاوه بر مراجعه به سايت دانشگاه، با شماره تلفن های 8264097 و 8264099 تماس بگیرند.

سلطانی در پایان نیز يادآور شد: دانشگاه علم و هنر به عنوان پنجمين دانشگاه غيرانتفاعی آموزش عالی کشور و بزرگترين دانشگاه غيرانتفاعي استان يزد، هم اکنون با شش هزار و 500 دانشجو در 25 کدرشته کارشناسی ارشد و 75 کدرشته مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپيوسته و کاردانی در سه شعبه يزد، اردکان و اشکذر فعاليت دارد.خبر




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 4.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری