Skip to Content

گزارش یزدبانو/ شب گذشته انجام شد

افتتاح نمایشگاه توانمندیهای مددجویان کمیته امداد/ حضور 30 درصدی بانوان یزدی


نمایشگاه توانمندی های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره)با حضور جمعی از مسئولان استان شب گذشته آغاز بکار کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار یزدبانو، گفت: ارائه خدمات کمیته امداد به مردم به منظور اطلاع رسانی از عملکرد کمیته امداد در بخش توانمندسازی و خودکفایی مددجویان از هدف اصلی این نمایشگاه است. محمد اکبری افزود: این نمایشگاه با 60 غرفه و مشارکت استان های کرمان، اصفهان، خراسان جنوبی و فارس دایر شده است. وی ادامه داد: از این تعداد 16 غرفه یعنی 30 درصد از غرفه های نمایشگاه را بانوان یزدی تشکیل می دهند. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار داشت:  در این نمایشگاه همچنین غرفه هایی برای آشنایی بیشتر مردم با طرح های اجرایی کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله طرح محسنین و اکرام ایتام برپا شده است. اعظم شاکری اردکانی، یکی از بانوان غرفه دار این نمایشگاه نیز در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار یزدبانو، گفت:  برای دومین بار است که در نمایشگاه شرکت می کنم. وی ادامه داد: نمایشگاه سال گذشته در محل مجتمع فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد برگزار شد ولی امسال با توجه به راه اندازی نمایشگاه در محوطه امامزاده سیدجعفر محمد ع دارای فضا و تنوع و گستردگی بیشتری است. به گزارش خبرنگار یزدبانو، برای دومین سال است که این نمایشگاه در استان برگزار و نمایندگانی از تمام شهرستان های استان از جمله بهاباد، خاتم، مهریز و... برای عرضه و فروش محصولات تولیدی خود حضور دارند.

این نمایشگاه شامل غرفه های کیف و کفش، داروهای گیاهی، اسباب بازی، لوازم منزل، تابلو فرش و ...دایر شده و در برخی از غرفه ها نیز محصولات با تخفیف به بازدیدکنندگان ارائه می شود. نمایشگاه توانمندی های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از 10 الی 25 ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد(ع) از ساعت 19 تا 24 برای بازدید عموم مردم برپاست.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری