Skip to Content


برگزاری دوره تربیت مربی سطح یک قرآن کریم در یزد


دوره تربیت مربی سطح یک قرآن کریم «ویژه خواهران» با اعطای مدرک کشوری و به منظور تأمین مربی قرآن مورد نیاز استان، در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدبانو، محسن رستگاری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآن کریم بین اقشار مختلف جامعه، اظهارکرد: آموزش و همچنین ایجاد زمینه‌های مختلف تلاوت قرآن نقش مهمی در هدایت مردم به سمت توجه به قرآن کریم ایفا میکند.

وی تلاوت صحیح کلام الهی را مقدمه آشنایی و درک مفاهیم حق تعالی دانست و بیان کرد: برگزاری دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم از جمله اولویت‌های جدی دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان یزد است.

رییس دبیرخانه کانون فرهنگی و هنری مساجد استان در ادامه تربیت مربیان قرآنی را از دیگر برنامه‌های جدی استان در راستای ترویج فرهنگ و علوم قرآنی در سطح جامعه عنوان کرد و ادامه داد: دوره تربیت مربی سطح یک قرآن کریم«ویژه خواهران» در استان یزد برگزار می شود.

بتول حاتمی مسئول برگزاری دوره‌های قرآنی خواهران یزد با بیان این که این دوره قرآنی همزمان با آغاز یوم الله دهه فجر برگزار می شود، گفت: تربیت مربیان قرآنی برای اعزام به محلات مختلف شهر و استان و ایجاد همبستگی بیش از پیش قرآنی، از جمله اهداف برگزاری این دوره قرآنی است.

وی ایجاد نهضت قرآنی بین بانوان را از دیگر اهداف برگزاری این دوره دانست و خاطرنشان کرد: تسلط به روان خوانی قرآن کریم، کسب حداقل نمره 16 در آزمون کتبی مفاهیم یک و دو قرآن و کسب حدالقل نمره 13 در آزمون کتبی حلیة القرآن کریم،‌ از جمله شرایط تعیین شده برای متقاضی در این دوره آموزشی است.

این مقام مسئول اعطای مدرک کشوری توسط کانون فرهنگی هنری ریحانه الرسول را از جمله ویژگی‌های این دوره آموزشی دانست و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانندجهت اطلاعات بیشترو ثبت نام ازساعت 8 الی 11صبح باشماره‌های 09132741822 و 36300375 تماس بگیرند.

 

 

 




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری