Skip to Content


برگزاری یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید شهرستان تفت


امام جمعه تفت در نشست هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان تفت از برگزاری این یادواره در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش یزد بانو به نقل از خبرنگار یزد رسا از تفت امام جمعه تفت در اولین نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله حسنعلی(ره) و یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید والامقام این شهرستان، گفت: یادواره های شهدا باعث زنده ماندن نام و یاد شهدا و اهداف متعالی آنان در جامعه می شود و نسل جوان را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان بیمه می کند.

«حجت الاسلام محمد رضا مدیح» افزود: برگزاری اینگونه مراسم و یادواره ها در رابطه با شهدا، بازگشت به خصوصیات و ویژگی های برجسته شهدایی است که حیات انسان ها و نسل های آینده مدیون ایثار و ازخود گذشتگی آنان است.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته، گفت: مراسم بزرگداشت یاد و خاطره آیت الله حسنعلی(ره) و یادواره سرداران و ۴۰۰ شهید والامقام شهرستان تفت ۲۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مدیح با تجلیل از جایگاه ارزشمند مرحوم آیت الله حسنعلی(ره) و همچنین مقام شامخ شهدای والامقام شهرستان تفت خاطرنشان کرد: انتظار می رود همه دستگاهها و نهادها با تمام توان در مسیر برگزاری هر چه با شکوه تر این مراسم معنوی گام بردارند و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و سنجیده، شاهد برگزاری مراسمی شاخص و ارزشمند در سطح استان یزد باشیم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری