Skip to Content

ماه رمضان ومشارکت یزدی ها در محرومیت زدایی

هسته های مردمی در بیش از 800 مسجد استان با کمیته امداد همکاری کردند


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طرح جامع مسجد محوری در 813 مسجد شاخص استان اجرایی شد.

به گزارش یزدبانو ، "سیدجلال حسینی" با بیان این خبر افزود: ائمه جماعات و اعضای هیئت امنای مساجد می‌توانند در قالب این طرح با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همکاری و تعامل داشته و یاریگر این نهاد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و محرومین باشند.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیتهای مسجد بر اساس سنت و سیره پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) در بحث رسیدگی به مشکلات مردم خصوصاً نیازمندان محله از اهداف اجرای طرح جامع مسجد محوری است.

حسینی اظهار داشت: طرح جامع مسجد محوری در مساجد با تشکیل هسته‌های مردمی متشکل از امام جماعت، اعضای هیئت امنا، اعضای بسیج پایگاه مسجد و معتمدین محل اجرا می شود.

به گفته معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد استقرار پایگاه های حامی یابی طرح اکرام ایتام و محسنین، پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در روز جهانی قدس در مصلاهای نماز جمعه، اطعام و افطاری و استقرار پایگاه های جمع آوری وجوهات کفاره و فطریه در مصلاهای نماز عید سعید فطر، از جمله اقدامات کمیته امداد بوده که با همکاری مساجد استان با حضور پرشور خیّرین و نیکوکاران برگزار شد.

خبرارسالی از روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


ویژه زنان ویژه زنان

نکات خانه داری نکات خانه داری