Asset Publisher Asset Publisher

Return to Full Page

اردوی یک روزه کانون جوانان پیرو ولایت به مناسبت دهه فجر برگزار شد

اردوی یک روزه کانون جوانان پیرو ولایت به مناسبت دهه فجر برگزار شد



به گزارش سرو ابرکوه، کانون جوانان پیرو ولایت کمیته امداد در آغازین روزهای دهه مبارک فجر اقدام به برگزاری برنامه های کوهنوردی پسران و اردوی یک روزه دختران به پارک تفریحی بوستان فراغه کرد.

اعضاء کانون در ابتدای این برنامه، طی جلسه ای که با حضور مربیان این کانون برگزار شد در مورد انقلاب، خودباوری ملی در پرتو دین مبین اسلام بحث و تبادل نظر کرده و بعد از آن اهداف انقلاب و چشم اندازهای آینده را مورد بررسی قرار دادند.

کانون جوانان پیرو ولایت ابرکوه کمیته امداد با هدف تربیت نسل متعهد و انقلابی در سال 77  تاسیس شده و در طی این دوران جزو ها و کتب معرفت علوی، علمداران بصیرت، مسائل سیاسی روز، احکام و... را به صورت هفتگی و توسط مربیان آموزش دیده و برگزیده تدریس می کند.

در طی این آموزش ها، کسب رتبه های اول تا سوم جشنواره های قرآن و اذان سراسری، کسب رتبه های برتر علمی از افتخارات این کانون است.

 

علاوه بر برنامه های علمی، برگزاری کارگاه های آموزشی کتب شهید مطهری، اردوهای تفریحی و برنامه های ورزشی، دیدار با مسئولین شهرستان، حضور گسترده در راهپیمایی های برگزار شده در طول سال، حضور ویژه در عرصه های سیاسی شهرستان از اهم برنامه های این کانون در طول سال می باشد.