Asset Publisher Asset Publisher

Return to Full Page

گلباران که می شود...

گلباران که می شود...



به گزارش سرو ابرکوه؛ به مناسبت دهه  مبارک فجر مراسم گلزار شهدا امروز با حضور امام جمعه محترم، فرماندار، نیروهای مسلح، مسئولین ادارات شهرستان، مسئول طرح صالحین ناحیه، خانواده معظم شهدا، نونهالان مهد غنچه های مشکات، دانش آموزان و مربیان دبیرستان صدرا، برادران دانشگاه شریف و پیام نور و دیگر مردم انقلابی و بسیجی شهرمان با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیات نور آغاز شد و در طی آن سرود نونهالان مهد غنچه های مشکلات و اجرای همخوانی شعر کجایید ای شهیدان خدایی...و سپس گلباران قبور مطهر شهدا ادامه داشت.

در ادامه نیز امام جمعه محترم طی سخنرانی کوتاهی دهه مبارک فجر را گرامی داشتند و تاکید داشتند که مردم ما واقف به این حقیقت اند که وارث شهدایی هستند که در راه عزت و استقلال و آزادی و استقرار حکومت اسلامی جان به جان آفرین تسلیم کردند. خانواده معظم شهدا؛ میراث داران این به خون خفتگان، حرف اول و آخرشان این است که شهدای ما رفتند تا دین بماند.

گلباران که میشود...

فرصتی ست برای مادر شهید که کنار فرزندش بنشیند و تماشا کند که خون پاک فرزندش تا ابد رهرو دارد. مادری که سالهاست غمش در گوشه دلش پنهان است و شاید دیگر کمتر کسی با او از دلتنگی های فرزند شهیدش سخن بگوید.

گلباران که میشود...

لحظه ای ست که بغض فروخورده پدر شهید از بین میرود و با اشک هایش مزار فرزندش را عطر افشانی میکند.

گلباران که میشود...

فرزند شهید که دیگر با غم فراق پدر انس گرفته است مشاهده میکند که پدر او، پدر همه فرزندان این مرز و بوم است که اینگونه او را احترام میکنند و بزرگش میدارند و فرزند اینچنین به آرامش میرسد.

گلباران که میشود...

تجدید خاطره ای میشود برای همرزمان شهیدی که از قافله شهادت جا مانده اند و شاید نگاهی به درون خود بیندازد که آیا هنوز هم جزء آن قافله هستند؛... در باغ شهادت همیشه باز است.

گلباران که میشود...

تلنگری ست برای هر رهگذری که آری، آرامشی که در آن قدم میزند مرهون قطره قطره خون شهیدی است که آرامش خود را فدای اسلام و انقلاب و ولایت کرد..

و شاید گلباران که میشود ما نیز به خود آییم که راه را گم نکنیم و بیراهه نرویم که فردای قیامت مدیون خون شهدایی شویم که امروز قبورشان را گلباران کردیم.