ID : 36279938

مسافرکشی یک مدیر شرکت قطعه سازی و توصیه ای به برادر «طالبی»!


مدیر شرکت قطعه سازی با چند دهه سابقه کار به دلیل وضعیت کنونی کسب و کار ، مجبور به تعطیلی شرکت و کار در اسنپ گردیده است! می گفت مشکل ما تحریم نیست مشکل ما ، مشکل مدیریت است!

به گزارش طنین خاتم به نقل از  یزدرسا، مهران فاطمی فعال رسانه ای یزد در صفحه شخصی خود با انتشار تصویر یک راننده اسنپ نوشت: امروز برای شرکت در نماز جمعه بخش شهیدپرور ، ولایتمدار و انقلابی زارچ ، اسنپ گرفتم ؛ طبق روال معمول سر صحبت را با جناب راننده باز کردم ، او که تا یکسال پیش خود مدیر شرکت قطعه سازی دقیق یزد با چند دهه سابقه کار بوده است به دلیل وضعیت کنونی کسب و کار ، مجبور به تعطیلی شرکت و کار در اسنپ گردیده است! دل پرغصه ای داشت!

می گفت مشکل ما تحریم نیست مشکل ما ، مشکل مدیریت است! در لابلای صحبتهایش گفت ببینید مدیریت فقط مدیریت آقایخامنه‌ای ! صنعت نظامی و دفاعی ما کاملا تحت مدیریت و نظارت ایشان است این همه پیشرفت کرده ایم ولی مدیریت بقیه آقایان این است که با این همه تجربه کاری، باید در اسنپ کار کنم!
دیروز نیز راننده اسنپ دیگری می گفت مدیر داخلی کارخانه بوده و به دلیل رکود ، مجبور به کار در اسنپ شده است! برادرطالبی ؛ باور کنید یزد ما شایسته مشاهده چنین صحنه هایی نیست! با مدیریت دانایی محور و جهادی می توان ، یزد را نمونه ای برای سایر استانها کرد!

انتهای پیام/س*




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.