ID : 39108349
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم:

خانه هلال بستری برای هم افزایی در محرومیت زدایی است


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: دو خانه هلال در روستاهای بخش مروست شهرستان خاتم با حضور مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش طنین خاتم، حسین نوید پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت جذب مشارکت عمومی برای تقویت فعالیت هلال احمر، اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به اهالی منطقه ترکان و کرخنگان خانه های هلال با همکاری بخشداری مروست بهره برداری و افتتاح گردید.

وی افزود: با توجه به فاصله این دو روستا از محل شهرستان  وجود خانه های هلال در این دو روستا بسیار ضروری و موثر خواهد بود که میتوان از هر خانه هلال به عنوان یک پایگاه جمعیت هلال احمر استفاده نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم افزود : هدف اصلی خانه‌های هلال ارائه  آموزش های امدادی و ساماندهی اعضا در تیم های امداد و نجات روستایی می باشد تا در صورت وقوع حادثه با سرعت بیشتری در محل حادثه حاضر گردند.

نوید تصریح کرد: همچنین ارائه برنامه های فرهنگی و خدمات عام المنفعه و بشر دوستی  نیز استفاده از پتانسیل جوانان و داوطلبان  توسط خانه های هلال صورت می پذیرد.

وی در پایان گفت: کلیه اهالی دو روستا می‌توانند جهت ثبت نام در کلاس های آموزشی به دهیاری‌روستا مراجعه نمایند و پس از گذرندان دوره های آموزشی ویژه خانه های هلال در کلاس کمک های اولیه شرکت و گواهی معتبر دریافت نمایند.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.