ID : 38977741

پیگیری روند اجرایی طرح خدمات غیر حضوری 3070 در شهرستان خاتم


در راستای برنامه های بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد از شعب تابعه، از شعبه تامین اجتماعی خاتم واقع در شهر هرات و شعبه اقماری بخش مروست بازدید به عمل آمد.

به گزارش طنین خاتم، درویشی مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد با سفر به دورترین شعبه تامین اجتماعی نسبت به مرکز استان، ضمن دیدار و گفتگو با یکایک کارکنان از نزدیک در جریان اجرای طرح خدمات غیر حضوری 3070 قرار گرفت .

وی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان این شعبه در ارائه خدمات به ذینفعان در این نقطه از کشور آن را امری مبارک و خداپسندانه دانست و خاطر نشان کرد: ارائه خذمات به مردم سخت کوش شهرستان خاتم باعث خشنودی خداوند، رضایت مراجعین و سعادتمندی و اجر اخروی همکاران است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به اولویت مهم و کنونی سازمان و مدیران ارشد آن، بلاخص سالاری مدیر عامل سازمان در اجرا و پیشبرد طرح خدمات غیر حضوری 3070 ابراز امیدواری کرد: با همراهی و همدلی بیش از پیش به خوبی این طرح نیز به مرحله اجرای کامل برسد تا از عواید آن از جمله کاهش تردد مراجعین و همچنین با توجه به پراکندگی شهرستان و حل مشکل ایاب و ذهاب شرکای اجتماعی در خاتم، برخوردار شویم .

بنابر این گزارش، از دیگر برنامه های این سفر، بازدید مدیر کل تامین اجتماعی استان از شعبه اقماری مروست در فاصله 60 کیلومتری بخش مرکزی شهرستان خاتم بود.

شایان ذکر است شهرستان خاتم در جنوب استان یزد شامل دو بخش مرکزی به نام هرات و بخش مروست می باشد که در بخش مروست نیز یک شعبه اقماری در حال ارائه خدمات به مردم این منطقه می باشد.

بخش مرکزی هرات نیز در فاصله 250 کیلومتری مرکز استان به عنوان دورترین شهرستان به شمار می آید، عمده فعالیت اقتصادی مردم این منطقع کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی و.. می باشد.

گفتنی است شعبه تامین اجتماعی شهرستان خاتم در حال حاضر به 18 هزار نفر بیمه شده و مستمری بگیر اصلی و تبعی خدمات سازمان تامین اجتماعی را ارائه می دهد.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.