ID : 5931434
با تعطیلی مدارس؛

استقبال گرم روستائیان مهریزی از کتابخانه سیار


با تعطیل شدن مدارس، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی  مهریز، فعالیت‌های خود را در اماکن مختلف از جمله مساجد، معابر، منازل بچه‌ها و در هر گوشه دیگری از طبیعت روستا آغاز کرده است. به گزارش صبح مهریز؛ کتابخانه‌ سیار روستایی مهریز و تفت به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، در حال حاضر با 5800 جلد کتاب و 1120 عضو، کودکان و نوجوانان 19 مدرسه از روستاهای خورمیز علیا، خورمیز سفلی، مدوار، اسلامیه، علی آباد، نصر آباد، سریزد، فیض‌آباد و میرک‌آباد از شهرستانهای تفت و مهریز را در استان یزد، تحت پوشش خود دارد.

با تعطیل شدن مدارس، کتاب‌خانه‌های سیار روستایی  مهریز، فعالیت‌های خود را در اماکن مختلف از جمله مساجد، معابر، منازل بچه‌ها و در هر گوشه دیگری از طبیعت روستا آغاز کرده است.

به گزارش صبح مهریز؛ کتابخانه‌ سیار روستایی مهریز و تفت به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، در حال حاضر با 5800 جلد کتاب و 1120 عضو، کودکان و نوجوانان 19 مدرسه از روستاهای خورمیز علیا، خورمیز سفلی، مدوار، اسلامیه، علی آباد، نصر آباد، سریزد، فیض‌آباد و میرک‌آباد از شهرستانهای تفت و مهریز را در استان یزد، تحت پوشش خود دارد.






آخرین عناوین آخرین عناوین