ID : 28350237

انتخابات باید با بی‌طرفی و طبق مقررات برگزار شود


فرماندار مهریز گفت: انتخابات ریاست جمهوری باید با بی طرفی کامل و تمام مراحل آن طبق مقررات با دقت و درایت برگزار شود .

به گزارش صبح مهریز؛ «سید محمد رستگاری» در جمع اعضای هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، افزود: قانونگذار وظایف تمام عوامل اجرایی و نظارتی و سایر دست اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری را به صورت شفاف و دقیق مشخص کرده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد .

وي اظهار كرد: برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق‌های اخذ رای تابع برگزاری جدی، قانونی و سالم آن است که همه برای تحقق آن می‌کوشند .

رستگاری گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی موجب دلگرمی و ارتقای اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و یک وظیفه مهم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود .

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان مهریز از ابتدای فعالیت تاکنون طبق روز شمار و بدون مشکلی با همکاری سایر بخش‌ها وظایف خود را انجام داده و مقدمات کار از هر حیث فراهم است .

در این نشست که 30 نفر از معتمدان محلات مهریز حضور داشتند، طبق مقررات، رای‌گیری انجام شد و در پایان سید حسین حسینی، احمد پوررحیمیان، مجتبی منگابادی، سید علی کار آموز، هادی ابویی، حمیدرضا بشارت، محمد‌رضا زارع، جلال خواجه مهریزی و سید جلال میروکیلی به عنوان اعضای هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شدند.

انتهای پیام/ج

ايسنا

 






آخرین عناوین آخرین عناوین