ID : 29277611
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

قیام پانزده خرداد تجدید حیات اسلام بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد گفت: بعد از حرکت رضاخان و پسرش در اسلام زدایی، قیامی که امام (ره) آغاز کردند تجدید حیات اسلام بود که امام به پشتیبانی مردم انجام دادند.

به گزارش صبح مهریز به نقل از یزدندا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در مراسم گرامی‌داشت شهدای 15 خرداد گفت: امام خمینی این قیام را به قیام عاشورا تشبیه کردند، و تأکید داشتند این مراسم تنها مناسبتی است که شامل گذشته، حال و آینده است.

حسین زارع‌کمالی  با بیان اینکه امروز بیداری اسلامی در منطقه حاصل حرکت الهی حضرت امام(ره)  و قیام 15خرداد در سال 42 است اظهار کرد: ما به دنبال جامه عمل پوشاندن به فرمایش‌های حکیمانه امام(ره) هستیم، پانزده خرداد مخصوص یک شهر و یک محل و استان نیست، حضور آگاهانه مردم تمام کشور در گرامی‌داشت باد شهدای 15 خرداد است که آثار و برکات آن را به جا گذاشته است.

وی افزود: بعد از حرکت رضاخان و پسرش در اسلام زدایی، قیامی که امام (ره) آغاز کردند تجدید حیات اسلام بود که امام به پشتیبانی مردم انجام دادند.

زارع کمالی اذعان کرد: انشالله با الگو گرفتن از حرکت های جهادی ایثارگران و برای تحقق آرمان‌های امام(ره) در سال اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال، دولت و مردم بتوانند با مدیریتی جهادگونه در تحقق این شعار همت کنند.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین