ID : 25799395
کابوس مسکن مهر در یزد پایان می یابد؟

2هزار واحد مسکن مهر یزد همچنان در صف واگذاری!


مدیر‌کل راه و شهرسازی استان یزد گفت: تاکنون حدود 20 هزار واحد مسکن مهر در یزد واگذار شده، و با تکمیل روند واحدهای باقیمانده حداکثر تا پایان سال 2هزار واحد دیگر واگذار می شود.

به گزارش صبح مهریز، مدیر‌کل راه و شهرسازی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا،  اشاره به اینکه 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 20 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مالکان این واحدها قرار گرفته است.

محمدرضا نقصان محمدی با بیان اینکه تعداد کل واحدهای مسکن مهر در استان 22‌ هزار و 45 واحد می باشد، گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسید. 

وی با اشاره به اقدام‌های انجام شده در زمینه تکمیل واحدهای مسکن مهر در سال جاری تاکنون حدود دو هزار واحد تکمیل و تحویل داده شده است، افزود: تا به امروز حدود 20 هزار مسکن مهر تحویل داده شده و باقیمانده واحدهای مسکن مهر در استان 2 هزار واحد می باشد.

نقصان محمدی با بیان اینکه روند تکمیل واحدهای باقیمانده در حال پیگیری است و اکثر کارهای واحدهای باقیمانده انجام شده است که تا پایان سال به بهره بهرداری می رسد.

وی در ادامه گفت: عمده مشکلات مسکن مهر در حال حاضر زیرساخت ها، محوطه سازی و مسئله آسانسور است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان یزد اذعان کرد: استان یزد در زمینه تقسیط و واگذاری طرح های مسکن مهر در کشور جز پنج استان اول می باشد و در مجموع عملکرد خوبی داشته است. 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین