ID : 28676944
به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع)

اختتامیه والیبال خواهران پایگاه های بسیج شهرستان مهریز برگزار شد


مراسم اختتامیه مسابقات والیبال خواهران پایگاه های بسیج شهرستان مهریز به مناسبت سوم ماه شعبان المعظم، روز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج مهریز در سالن شهید سردار حسین همدانی برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز؛ در مراسم اختتامیه این مسابقات که به مناسبت سوم ماه شعبان المعظم روز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، با حضور مسئولین ناحیه مقاومت بسیج مهریز در سالن شهید سردار حسین همدانی برگزار شد، امیر حسینی، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان  و ولادت حضرت امام حسین علیه السلام و روز پاسدار خاطرنشان کرد: بسیج خاکریزی در برابر جنگ نرم دشمن است و این دشمنی ها نیز بی حد و حصر است و باید در برابر این دسیسه ها آمادگی پیدا کرد.

وی بر امر ورزش به عنوان یکی از امور مورد توجه رهبر انقلاب تاکید کرد و گفت: یکی از توصیه مقام معظم رهبری به جوانان، تحصیل، تهذیب و ورزش است و ایشان به ورزش به عنوان یکی از امور ارزشمند برای نسل جوان نگاه ویژه ای دارند. باید جوانان بسیجی از این ظرفیت ها بهره ببرند و از دیگر جوانان نیز برای حضور در این عرصه دعوت کنند.

در ادامه حجت الاسلام مهدی کفاش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز ضمن ارج نهادن به ورزش جسمانی و با اشاره به آیه شریفه «انّ اکرمکم عند الله اتقاکم» گفت: خداوند بین مؤمنین رقابت و مسابقه روحانی و معنوی قرار داده است و در این مسابقه تنها باتقوایان برنده هستند. ستودنی است ورزشکاران درکنار ورزش جسمانی در مسابقه روحانی و معنوی تقوا و پرهیزکاری نیز تلاش کنند. 

در پایان این مراسم از دست اندرکاران برگزاری این مسابقات و اعضای تیم های راه یافته به فینال، با اهداء لوح و جایزه تجلیل شد.

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین