ID : 6683130
نماینده ولی فقیه در استان یزد:

ارتقای فرهنگ دینی جوانان باید جدی گرفته شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمه یزد گفت: ارتقای فرهنگی دینی جوانان باید همراه با برنامه های ورزشی آنان مورد توجه جدی مسوولان قرار گیرد.

به گزارش صبح مهریز ، آیت الله ˈمحمدرضا ناصریˈ روز یکشنبه در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد افزود: تربیت برای جوانان بسیار حائز اهمیت است و دشمنان نیز بر اهمیت آن واقفند و به همین دلیل نیز جنگ خود را در وجوه مختلف آغاز کرده اند.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم نسل ما در مقابل توطئه های فرهنگی دشمنان و تهدید نرم آنان مصون بمانند باید شاهد تلاش مضاعف همگان در این عرصه خطیر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: توجه به فرهنگ دینی نسل جوان تنها مختص یک نهاد نیست، همه مسوولان و خانواده ها در قبال آن مسوولیت دارند.

ناصری ادامه داد: نشاط و شادابی، تحرک و قدرت و انگیزه های بلند رویش و پویش رهاورد بوستان جوانی است و جوانانی که قدرت دانایی دارند با قدر دانستن این فرصت ره توشه ای از علم و حکمت برای ادامه سالهای عمر خود فراهم خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان هم وظیفه خطیری در بحث جوانان دارد که نباید گذاشت بحث ورزش مسایل مربوط به جوانان را تحت تاثیر خود قرار دهد و باید با برنامه ریزی منظم و کارشناسی شده در دو بخش ورزش و جوانان کارهای ارزشمندی انجام شود.






آخرین عناوین آخرین عناوین