ID : 25291283
بخشدار مرکزی مهریز خبر داد:

آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای بهادران


بخشدار مرکزی مهریز گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان بهادران شامل 80 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن و 37 کیلومتر خط تغذیه فولادی و 2عدد ایستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار مترمکعب بر ساعت است.

به گزارش صبح مهریز به نقل از تابناک، بخشدار مرکزی مهریز از شروع عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان بهادران این شهرستان خبر داد.

«مهدی دهقان زاده» گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای دهستان بهادران شامل 80 کیلومتر شبکه توزیع پلی اتیلن و 37 کیلومتر خط تغذیه فولادی و 2عدد ایستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار مترمکعب بر ساعت است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح مهم در دهستان بهادران مهریز 110 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود و قابلیت واگذاری تا یک هزار انشعاب را دارد.

وی عنوان کرد: از مطالبات مهم مردم در بخش مرکزی مهریز و روستاها و دهستان های تابع شهرستان موضوع عملیات گازرسانی است که با همت دولت و پیگیری مردم انجام می شود.

دهقان زاده افزود: تامین گاز مورد نیاز مردم در روستاها جزو برنامه های مهم دولت است که به مرور در 5 دهستان بخش مرکزی مهریز عملیاتی می شود.

گفتنی است هم اکنون دهستان خورمیزات دارای گاز است و در دهستان تنگ چنار عملیات اجرایی گاز رسانی انجام گرفته است و این موضوع با همراهی مردم و پیگیری های مسئولان مهم، تداوم می یابد.

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین