ID : 27678922
در آخرین جلسه شورای اداری ابرکوه مطرح شد:

ایجاد قرنطینه کنترل آنفلوآنزای فوق حادّ پرندگان در ایستگاه فراغه / وحدت مسئولان ، لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات


آخرین جلسه شورای اداری سال 95 با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از سرو ابرکوه؛ آخرین جلسه شورای اداری سال 95 با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در محل فرمانداری شهرستان ابرکوه برگزار شد.

 


به زودی پایگاه انتقال خون و درمانگاه تخصصی ابرکوه راه اندازی می شود
سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و همچنین انتخابات آینده اظهارکرد: بحث دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر باید از سوی مدیران جدی گرفته شود، تا شاهد برگزاری هر چه بهتر آن باشیم.

رسولی بیان کرد: با توجه به رشد 20 درصدی مسافران نوروزی ابرکوه نسبت به سال گذشته، امسال بیش از 30 مرکز رفاهی با گنجایش هر شب هزار و 200 نفر آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران است.

وی با اشاره به جذب اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه بهداشت درمان شهرستان خاطر نشان کرد: بزودی پایگاه انتقال خون و ساختمان درمانگاه تخصصی ابرکوه نیز راه اندازی می شود.

 


وحدت و انسجام مسئولان لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه نیز با اشاره به حماسه ملی انتخابات عنوان کرد: وحدت و انسجام مسئولان لازمه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: نتیجه اقتصاد مقاومتی بهینه کردن زندگی مردم است و مدیران در این زمینه تلاش های خود را مبذول داشتند. اما نکته مهم این است که تکریم ارباب رجوع مهمترین اصل خدمت رسانی دولت به مردم است.

حسینی ادامه داد: لذا در این خصوص مسئولان، جلسات اداری را چنان تنظیم کنند که زمان و وقت ارباب رجوع گرفته نشود و بتوانند به مطالبات مردم رسیدگی کنند.

 


ایجاد قرنطینه کنترل آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در ایستگاه فراغه ابرکوه
علی فاتحی نیا رئیس اداره دامپزشکی ابرکوه بیان کرد: جهت جلوگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان به استان یزد، با همکاری مأموران نیروی انتظامی پست قرنطینه در ورودی شهرستان ابرکوه در مسیر ایستگاه فراغه ایجاد شده است.

فاتحی نیا با اشاره به وضعیت آماده‌ باش عوامل دامپزشکی استان، گفت: در مرکز قرنطینه فراغه حمل و نقل، ورود و خروج هرگونه دام و طیور کنترل و نظارت می‌شود.

انتهای پیام/ ج






آخرین عناوین آخرین عناوین