ID : 29110391

بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر در جوار شهدای گمنام مهریز


مراسم بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و ولایتمدار مهریز در جوار شهدای گمنام برگزار شد

به گزارش صبح مهریز؛ در این مراسم باشکوه امام جمعه شهرستان، فرمانده نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج مهریز و جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و ولایتمدار در جوار آرامگاه شهدای گمنام شهرستان حضور یافتند و یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مراسم با مدیحه سرایی حجت الاسلام وحید چگینی آغاز شد و در ادامه امام جمعه مهریز  ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهرگفت: امام راحل فرمودند فتح خرمشهر فتح ارزشها بود. هرکسی که قصد دست اندازی به خاک این سرزمین و فتنه انگیزی بر علیه اعتقادات و باورهای امت اسلامی داشته باشد، سیلی محکمی از مردم خواهد خورد.

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی با اشاره به فرموده امام راحل (ره) که خرمشهر را خدا آزاد کرد افزود: هرگاه امام خمینی (ره) از جماران که کانون نور و معنویت بود، پیام می داد جبهه ها را حفظ کنید، مردم برای اعزام فرزندانشان و نیز جوانان برای حضور در جبهه ها سر از پا نمی شناختند. این ایمان به خدا و ایثار و از خودگذشتگی مایه پیروزی مردم و باز پس گیری خرمشهر شد.

وی درباره اتمام موضوع انتخابات و لزوم کنار گذاشتن  اختلاف ها خاطرنشان کرد: رسول اکرم (ص) همواره نگران اختلاف و تفرقه در میان امت خود بود و در جنگ احزاب که دشمنان اسلام قصد براندازی حکومت اسلامی پیامبر را داشتند، برای خاتمه دادن به اختلاف ها پیشنهاد عقد اخوت داد و احزاب و گروه های مختلف با عقد اخوت و پیمان برادری، اختلاف ها را کنار گذاشتند.

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین