ID : 5963177
در پی اجرای خط ۴۰۰ کیلوولت طبس – بافق؛

تجلیل از برق منطقه ای استان یزد برای صرفه جویی ۹۰میلیاردی


از شركت برق منطقه‌ای استان يزد به دلیل صرفه‌جویی 90 میلیارد ریالی در اجراي پروژه احداث خط 400 كيلوولت طبس - بافق و همچنين اجرای این پروژه در زمانی کوتاه‌تر از مدت‌زمان پیش‌بینی شده، تجليل شد. در همایش بسیجیان شرکت توانیر، از ۳ پروژه‌ی برتر صنعت برق کشور در بخش‌های انتقال، تولید و توزیع در سال ۱۳۹۰ تجلیل شد. در این مراسم که باحضور مدیرعامل شرکت توانیر و تعدادی از معاونان توانیر و وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و جمعی از مدیران و بسیجیان صنعت برق کشور در نیروگاه طرشت برگزار شد؛ از شرکت برق منطقه‌ای استان یزد به دلیل سرعت، دقت و صرفه‌جویی در اجرای پروژه‌ی احداث خط ۴۰۰ کیلوولت طبس- بافق و همچنین سختی و دشواری‌های مسیر و منطقه اجرای پروژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد. عملیات اجرایی پروژه‌ی خط ۴۰۰ کیلوولت طبس – بافق، باتلاش مستمر و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان یزد، در شرایط دشوار آب و هوایی و منطقه‌ای و گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد و طوفان شن، با صرف زمانی کوتاه‌تر از مدت‌زمان پیش‌بینی شده و طی ۹ ماه، به پایان رسیده است. طول خط ۴۰۰ کیلو ولت طبس – بافق، ۲۷۵ کیلومتر است که ۹۰ میلیارد ریال در هزینه‌های آن صرفه‌جویی شده و تمام عملیات آن با تلاش متخصصان شرکت برق منطقه‌ای استان یزد و پیمانکاران داخلی انجام شده است. منبع: روابط عمومی شرکت برق استان یزد

از شركت برق منطقه‌ای استان يزد به دلیل صرفه‌جویی 90 میلیارد ریالی در اجراي پروژه احداث خط 400 كيلوولت طبس - بافق و همچنين اجرای این پروژه در زمانی کوتاه‌تر از مدت‌زمان پیش‌بینی شده، تجليل شد. در همایش بسیجیان شرکت توانیر، از ۳ پروژه‌ی برتر صنعت برق کشور در بخش‌های انتقال، تولید و توزیع در سال ۱۳۹۰ تجلیل شد.

در این مراسم که باحضور مدیرعامل شرکت توانیر و تعدادی از معاونان توانیر و وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و جمعی از مدیران و بسیجیان صنعت برق کشور در نیروگاه طرشت برگزار شد؛ از شرکت برق منطقه‌ای استان یزد به دلیل سرعت، دقت و صرفه‌جویی در اجرای پروژه‌ی احداث خط ۴۰۰ کیلوولت طبس- بافق و همچنین سختی و دشواری‌های مسیر و منطقه اجرای پروژه، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

عملیات اجرایی پروژه‌ی خط ۴۰۰ کیلوولت طبس – بافق، باتلاش مستمر و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای استان یزد، در شرایط دشوار آب و هوایی و منطقه‌ای و گرمای بیش از ۵۰ درجه سانتیگراد و طوفان شن، با صرف زمانی کوتاه‌تر از مدت‌زمان پیش‌بینی شده و طی ۹ ماه، به پایان رسیده است.

طول خط ۴۰۰ کیلو ولت طبس – بافق، ۲۷۵ کیلومتر است که ۹۰ میلیارد ریال در هزینه‌های آن صرفه‌جویی شده و تمام عملیات آن با تلاش متخصصان شرکت برق منطقه‌ای استان یزد و پیمانکاران داخلی انجام شده است.

منبع: روابط عمومی شرکت برق استان یزد






آخرین عناوین آخرین عناوین