ID : 9289278
واکنش نماینده مردم مهریز در مجلس به هتاکی نماینده اسبق یزد::

تضعیف «ولایت فقیه» ، ظلمی بزرگ به امام (ره) و انقلاب اسلامی است


نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: زیر سوال بردن اصل مسلم و ثمره بزرگ انقلاب اسلامی یعنی اصل «ولایت فقیه» در عمل ظلمی مضاعف به امام (ره) و انقلاب اسلامی است و از هیچ فرد و گروه و جناحی پسندیده و پذیرفته نیست .

حجت الاسلام والمسلمین « دخیل عباس زارع زاده » در گفت و گو با صبح مهریز افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ما دارای برکات و ثمرات زیادی بوده است .

 

وی اضافه کرد: مهمترین و موثرترین ثمره انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران اصل ولایت فقیه و وجود رهبری آگاه و مقتدرٰ  اسلام شناس و زمان شناس  درراس نظام اسلامی است .

 

نماینده مردم مهریز ٰ بافق  ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه در این سال ها علیرغم دشمنی های گسترده کفرجهانی علیه انقلاب اسلامی موجب اقتدار کشور ما شده وجود همین اصل و رهبری فرزانه بوده است .

 

زارع زاده گفت: ملت ایران در سایه ولایتمداری ، اسلام خواهی  و همدلی بر حول محور ولایت فقیه تمامی دسایس دشمنان را یکی پس ازدیگری نقش بر آب کرده است .

 

وی خاطر نشان کرد: دشمنان همواره با انواع حیله به دنبال تضعیف «ولایت فقیه» و تضعیف این جایگاه مقدس و رفیع بوده اند. 

 

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بر همه مبرهن و روشن است که بنیانگذار جمهوری اسلامی از ابتدای تشکیل این نهضت الهی در خصوص ولایت فقیه فعالیت کرده اند .

 

زارع زاده گفت: کسانی که با برخی سخنان سخیف خود این اصل مترقی را زیر سوال می برند قطعا بر خلاف اهداف امام خمینی (ره) ، شهدا و ولایت حرکت می کنند .

 

وی افزود: نباید کاری کرد که دشمنان از برخی حرف ها و حرکات دلشاد شوند که بدون شک اگر چنین شود یک ظلم نابخشودنی است .

 

نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه ما باید در قبال حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی حساس باشیم .

 

زارع زاده گفت: کوتاهی و بی توجهی به نظامی که ثمره خون شهیدان و فداکاری های امام خمینی (ره) است از هیچ فرد و گروه و جناحی پسندیده و پذیرفته نیست .    






آخرین عناوین آخرین عناوین