ID : 28618021
فرماندار ابرکوه:

حضور «رأی اولی ها» انتخابات را پرشورتر می کند


فرماندار ابرکوه و رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به لزوم برگزاری انتخابات پرشور گفت: حضور «رأی‌اولی‌ها» می‌تواند، در برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات موثر باشد.

به گزارش صبح مهریز به نقل از  سرو ابرکوه، سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه، در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در دو انتخابات پیش رو را فراهم کرد چراکه همکاری، همدلی و هم‌افزایی می‌تواند سطح مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببرد.

وی با اشاره به نقش فرهنگیان و حضور موثر آن‌ها در انتخابات ادامه داد: مردم سالاری دینی از مولفه‌های مورد تاکید در قانون اساسی است لذا باید با بی‌طرفی زمینه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات را فراهم کرد.

فرماندار ابرکوه با تاکید بر اینکه مهمترین ویژگی برای داشتن انتخابات پرشور وجود اتحاد، انسجام و همدلی است اضافه کرد: وظیفه همه فراهم‌سازی شرایط لازم برای برگزاری این انتخابات است و همه باید همراهی و همکاری کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه مجریان و ناظران انتخابات صیانت از آرای مردم است اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه ناظران انتخابات باید با رعایت قانون و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و استفاده از امکانات موجود، دفاع از حق مردم را به عنوان پیش‌زمینه برگزاری انتخابات سالم مورد توجه قرار دهند.

رسولی با تاکید بر رعایت اصل امانت‌داری در برگزاری انتخابات گفت: وظیفه همگان است که به دور از هرگونه اختلاف و تفرقه‌افکنی، نقش خود را در روند برگزاری انتخابات ایفا کنند.

به گزارش فارس، وی با بیان اینکه فرهنگیان نقش مهمی در برگزاری این انتخابات و حضور مردم دارند افزود: حضور رای‌اولی‌ها می‌تواند با توجه به شور و شوقی که دارند موجب برگزاری هرچه پرشورتر این انتخابات شود.

انتهای پیام / ج






آخرین عناوین آخرین عناوین