ID : 6019441
+ تصاویر نشست

قدردانی نماینده مجلس از کمیته امداد مهریز / کمیته امداد مهریز کارنامه قابل قبولی دارد


نماینده وسیعترین حوزه انتخابیه کشور گفت: تمامی نامه هایی که برای نیازمندان به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان مهریز ارسال شده به آن رسیدگی شده و خوشبختانه پاسخگوی تمامی فقرا و نیازمندان مهریزی بوده است.

به گزارش صبح مهریز، حجت الاسلام و المسلمین دخیل عباس زارعزاده در نشستی با مدیر و پرسنل کمیته امداد حضرت امام خمینی مهریز با قدردانی از خدمات این نهاد در استان یزد به ویژه شهرستان مهریز افزود: تمامی نامه هایی که برای نیازمندان به کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان مهریز ارسال شده به آن رسیدگی شده و خوشبختانه پاسخگوی تمامی فقرا و نیازمندان مهریزی بوده است.

نماینده وسیعترین حوزه انتخابیه کشور اظهار داشت: کمیته امداد با خودکفا کردن نیازمندان و فقرزدایی به نهاد مورد اعتماد مردم برای کمک رسانی به نیازمندان و افراد محتاج تبدیل شده است.

وی با تاکید بر ساماندهی خیرین در شهرستان ها گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری در محلات مختلف می تواند زمینه خوبی برای فقرزدایی در کشور باشد.

وی موفقیت های این نهاد در ایجاد اشتغال برای نیازمندان و توانمند سازی خانواده های تحت حمایت را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: نهاد مقدس کمیته امداد ذخیره بزرگ و ثمره ارزشمند امام (ره) است که در راستای خدمت به نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه با نگاه الهی و اعتقادی فعالیت می‌کند.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید بر عنایت بیشتر مسئولان کشوری در امور مربوط به کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد استان یزد توانسته با عملکرد مثبت خود جلوی هر گونه فقر و تهی دستی را بگیرد و به نیازمندان این جامعه خدمات رسانی شایانی داشته باشد.

سیدمهدی حسینی مبارکه مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) مهریز در ادامه با قدردانی از پیگیری های نماینده مردم مهریز در مجلس از راه اندازی یک مرکز نیکوکاری در شهرک شهید رجایی مهریز خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری مهریز که قرار است در تمامی محلات مهریز با همکاری معتدمین محلات راه اندازی شود تا پایان سال به سه مرکز اضافه خواهد شد.

حمایت 1196 خانوار مددجویان عادی با  تعداد 2719 نفر و پرداخت مستمری به مبلغ 304 میلیون تومان و حمایت از 905 خانوار مددجویان طرح شهید رجائی با تعداد 1405 نفر و پرداخت مستمری به مبلغ 420 میلیون تومان از دیگر فعالیت هایی بود که حسینی به آن اشاره کرد.






آخرین عناوین آخرین عناوین