ID : 26721939
فرماندار مهریز در جمع فرهنگیان مهریز ؛

مردم غیور ایران بار دیگر در 22 بهمن حماسه ساز می شوند


فرماندار شهرستان مهریز گفت: در یوم الله 22 بهمن امسال بار دیگر مردم قهرمان ایران با مشارکت گسترده در راهپیمایی، حماسه ای ماندگار خلق می کنند.

به گزارش صبح مهریز؛ سید محمد رستگاری در جمع فرهنگیان مهریز با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: یوم الله 22 بهمن ماه سالروز به ثمر نشستن نهال ارزشمند انقلاب مقدس اسلامی است.

وی ادامه داد: ملت قهرمان ایران در بهمن 1357 تاریخ نوینی را رقم زدند و با فداکاری و جانفشانی و با تبعیت از امام راحل عظیم الشان، دشمنان خارجی را ناکام و مستبدان داخلی را شکست داده و اسلامیت و جمهوریت را به ارمغان آوردند.

فرماندار مهریز تصریح کرد: با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وشوراهای اسلامی شهر و روستادرابتدای سال آینده بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن سبب ساز مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات آتی خواهد بود.

رستگاری گفت: بدون شک ملت قهرمان و فداکار ما با همت والای خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه در راستای مشارکت اجتماعی، سیاسی و دینی، حماسه ای دیگر می آفرینند. 

وی گفت: بی تردید مردم غیور و سربلند در 22 بهمن ماه با حضور پرشور و مشارکت یکپارچه و گسترده، ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام و شهدای گرانقدر و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حماسه دیگری آفریده و جهان را در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی به شگفتی وامی دارند. 

ایرنا

انتهای پیام/ج

 





آخرین عناوین آخرین عناوین