ID : 31712554
امام جمعه بهاباد:

مسائل دفاعی کشور قابل مذاکره و چک و چانه زدن نیست


امام جمعه بهاباد گفت: مسائل دفاعی کشور قابل مذاکره و چک و چانه زدن نیست.

به گزارش صبح مهریز به نقل از بهاباد نیوز، حجت الاسلام سیف الله دهقانی درخطبه های نملز جمعه بهاباد به هشتم آبان سالروز شهادت نوجوان بسیجی شهید محمد حسین فهمیده وروزنوجوان اشاره کرد وافزود : هر چند این دانش‌آموز شهید کم سن و سال بود ولی شجاعت بی‌نظیر و مثال‌زدنی داشت که توانست برای دفاع از وطن و خاک خود شهادت را با آغوش باز پذیرا باشد.

وی با بیان اینکه بسيج، مدرسه است و كلاس درسى است كه استادان آن فهميده‌ ها و ديگر شهدا هستند وآنان درس نورانيت و اقتدا به سالار شهيدان را مى‌آموزند اظهار داشت: بسیج به عنوان سدی در برابر دشمن است .

امام جمعه بهاباد به دیدار نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای اشاره و سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی به نخست وزیر عراق را توصیه‌ای به همه مردم دانست و افزود: رهبرمعظم انقلاب به نخست وزیر عراق سفارش کردند فریب امریکا را نخورید و ما هم نباید در برخورد با امریکا غفلت کنیم، ممکن است آمریکا جنگی را به ما تحمیل نکند اما باید مردم همیشه در صحنه و پای انقلاب  بمانند تا دشمن  جرات  ضربه زدن به انقلاب را پیدا نکند.

دهقانی به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره برجام ومذاکرات دوباره اشاره کرد وگفت: معظم له فرمودند مسائل دفاعی کشور قابل مذاکره و چک و چانه زدن نیست و آنچه را جمهوری اسلامی از نظر تجهیزات نظامی و دفاعی به دست آورده است بر اساس حکم عقل و قوانین بین‌المللی بوده است.

دهقانی به همایش پیاده روی اربعین که با استقبال جمعیت  بیست  میلیوتی همراه است اشاره کرد و گفت:  پیاده ‌روی اربعین یک مانور شیعه و یک پیاده ‌روی سیاسی و عبادی است و تمام دنیا بر روی این مانور و عظمت نظارت می‌کند و سعی کنیم ما ایرانی‌ها در رفتارمان الگو باشیم،

وی با اشاره به اعتراف دشمنان به عظمت همایش پیاده روی اربعین گفت : مراسم اربعين حسينى در سالهاى گذشته و در كنار هم قرار گرفتن ميليون‌ها انسان با هدفى مشترك، باعث گرديد كه دوست و دشمن بر بى‌نظير بودن اين حركت اعتراف و بر عظمت آن تعظيم نمايند.

امام جمعه بهاباد به فرارسیدن سالروز شهادت نخستین شهید محراب اشاره کرد و افزود: آیت‌الله قاضی طباطبایی در دهم آبان سال 58 توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

انتهای پیام/ج

 






آخرین عناوین آخرین عناوین