ID : 5960500
رییس کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد خبر داد

نمایشگاه پیشرفت های علمی و انرژی هسته ای دهه فجر در یزد برپا می شود


دکتر المدرسی در نشست کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد از برپایی نمایشگاه پیشرفت های علمی و انرژی هسته ای در یزد خبر داد. به نقل از یزدبانو، رییس کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد در نشستی که در سالن جلسات دانشگاه یزد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ضرورت تبیین دستاوردهای علمی و افزایش امید به آینده نمایشگاه پیشرفت های علمی و توانمندی های انرژی هسته ای دهه فجر با همکاری دانشگاههای استان یزد برگزار می شود. دکتر المدرسی بر مشارکت دانشگاه های استان در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه فجر تأکید کرد. در ادامه این نشست معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد تعمیق محتوای دینی و سیاسی برنامه های دهه فجر را یاداور شد و گفت: یکی از اهداف کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر تبیین دستاوردها و عملکرد سیاسی، فرهنگی،اجتماعی وعلمی است. زارع بر آذین بندی مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه ها را در هفته استقبال از دهه فجر از سوی اعضای کمیته و تبلیغات در این زمینه تأکید کرد. از اهم مصوبات دومین نشست کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر دیدار دانشگاهیان به ویژه اعضای هیأت علمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان با حضور سخنران کشوری، نشست تشکل های دانشجویی، نشست تشکل های اساتید، اردوی بازدید از موزه عبرت تهران و …به شمار می رود.

دکتر المدرسی در نشست کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد از برپایی نمایشگاه پیشرفت های علمی و انرژی هسته ای در یزد خبر داد.
به نقل از یزدبانو، رییس کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد در نشستی که در سالن جلسات دانشگاه یزد برگزار شد اظهار داشت: با توجه به ضرورت تبیین دستاوردهای علمی و افزایش امید به آینده نمایشگاه پیشرفت های علمی و توانمندی های انرژی هسته ای دهه فجر با همکاری دانشگاههای استان یزد برگزار می شود.
دکتر المدرسی بر مشارکت دانشگاه های استان در برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم دهه فجر تأکید کرد. در ادامه این نشست معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دبیر ستاد دهه فجر استان یزد تعمیق محتوای دینی و سیاسی برنامه های دهه فجر را یاداور شد و گفت: یکی از اهداف کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر تبیین دستاوردها و عملکرد سیاسی، فرهنگی،اجتماعی وعلمی است. زارع بر آذین بندی مراکز آموزشی به ویژه دانشگاه ها را در هفته استقبال از دهه فجر از سوی اعضای کمیته و تبلیغات در این زمینه تأکید کرد. از اهم مصوبات دومین نشست کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر دیدار دانشگاهیان به ویژه اعضای هیأت علمی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، برگزاری اجتماع بزرگ دانشگاهیان با حضور سخنران کشوری، نشست تشکل های دانشجویی، نشست تشکل های اساتید، اردوی بازدید از موزه عبرت تهران و …به شمار می رود.





آخرین عناوین آخرین عناوین