ID : 6020725
هشدار مدیر شعب بانک انصار استان یزد

نمونه سئوالات فروخته شده متعلق به بانک انصار نیست /اطلاعیه بانک،فقط درخواست همکاری است؛نه استخدام


مدیر شعب بانک انصار استان یزد با اشاره به این نکته که پر نمودن فرم درخواست همکاری به منزله استخدام نمی باشد گفت: بانک انصار تاکنون هیچ گونه سئوال یا منبعی برای آزمون منتشر نکرده است و درج عناوین "نمونه سئوالات آزمون استخدامی بانک انصار" توسط افراد و موسسات جرم است.

به گزارش صبح مهریز،مدیر شعب بانک انصار استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا اظهار داشت: با توجه به برگزاری آزمون بانک انصار در آذرماه  سال گذشته حدود 100 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که پس از طی مراحل آزمون کتبی و مصاحبه سرانجام 8 نفر در بانک انصار یزد استخدام شدند.
احمد همایونی با اشاره به این نکته که در حال حاضر سقف نیروی انسانی بانک انصار تکمیل و پر نمودن فرم درخواست همکاری بمنزله استخدام نمی باشد ادامه داد: سال گذشته با فراخوانی که به منظور استخدام و ثبت نام افراد در آزمون داده شد غافل گیر شدیم زیرا افرادیکه برای شرکت در آزمون پیش بینی می کردیم ثبت نام کنند با معدل 17/5 با آماری که ثبت نام کردند تفاوت فاحشی داشت، که این مسئله نشان دهنده ی این موضع است که استان یزد استانی نخبه پرور است. همایونی  افزود: با توجه به استخدامی که در سال گذشته داشتیم در سال جاری دیگر نیازی به نیروی انسانی به منظور تقویت کادر بانکی خود نداریم و هدف سایت بانک انصار کشور از گذاشتن لینک دعوت به همکاری استخدام نبوده است. وی برداشت ها از واژه ی دعوت به همکاری در بانک انصار را استخدام ندانست و خاطر نشان کرد: هدف سایت از گذاشتن لینک دعوت به همکاری نیازی است که بانک در آینده بر اساس تخصص افراد به منظور تکمیل کادر نیروی انسانی خود  پیدا خواهد کرد و بر اساس شماره تلفن و آدرس هاای که افراد وارد کرده اند در آینده در صورت لزوم با آن ها تماس گرفته خواهد شد. مدیر شعب بانک انصار استان یزد با تاکید بر این نکته که بانک انصار تاکنون هیچ گونه سئوال یا منبعی برای آزمون منتشر نکرده است و درج عناوین " نمونه سئوالات آزمون استخدامی بانک انصار" توسط افراد و موسسات دیگر کذب بوده و سوء استفاده و عمل مجرمانه محسوب می شود. همایونی با اشاره به اینکه ثبت نام، فراخوانی و آزمون استخدامی مستقیماً توسط بانک صورت می گیرد و هیچ شرکت واسطی وجود ندارد گفت: بانک در صورت ایجاد ظرفیت جدید در آینده بر اساس شرایط و ضوابط خود از بانک اطلاعات داوطلبین استخدام که فرم درخواست همکاری در سایت را پر نموده اند نسبت به فراخوانی آنان اقدام می کند.





آخرین عناوین آخرین عناوین