ID : 30612276
امام جمعه مهریز:

پیشرفت های جامعه پزشکی از افتخارات نظام است


امام جمعه مهریز گفت: پیشرفت های جامعه پزشکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قشر پزشک همواره با ایثار و تلاش خود برای ارتقاء سلامت، گام های ارزشمندی برداشته اند.

به گزار صبح مهریز؛ حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی یکشنبه شب در دیدار اعضای جامعه پزشکی شهرستان به مناسبت هفته دولت گفت: جامعه پزشکی پس از پیروزی انقلاب رشد و پیشرفت زیادی داشته است و این موضوع جزو افتخارهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه پزشکان عامل آرامش خاطر مردم هستند، اظهار کرد: اخلاق، رفتار و منش پزشکان می‌تواند به بیماران و کسانی که به آنان مراجعه می‌کنند تاثیرگذار و یاری دهنده باشد.

حجت الاسلام محی الدینی یادآور شد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان شاهد تحول‌ چشمگیری در این حوزه هستیم .

همچنین مدیر بیمارستان مهریز با قدردانی از اعضای جامعه پزشکی شهرستان گفت: پزشکان با تحمل مشقت ها و گذراندن دوره های سخت پزشکی و صرف بهترین دوران عمر خود، فرصت خدمت به  مردم  و ارتقاء سطح سلامت آنان را به دست آورده اند.

محمدرضا قاسمی راد، سرپرست بیمارستان مهریز خاطر نشان کرد : تلاش می کنیم شرایطی را فراهم کنیم، تا بهترین خدمات را به مردم شهرستان ، استان یزد و شهرهای مجاور ارائه دهیم که خروجی آن سلامت جامعه و در نهایت رشد فکری، جسمی و روحی هموطنانمان باشد.

در این مراسم که فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و درمان، سرپرست و مدیر بیمارستان مهریز حضور داشتند، از زحمات پزشکان این بیمارستان قدردانی شد.

ایرنا 

انتهای پیام/ج






آخرین عناوین آخرین عناوین