Navigation Navigation

محتوا محتوا

امام جمعه یزد:

برای حل مشکلات اقتصادی مردم نیازمند مدیریت جهادی و روحیه انقلابی هستیم


امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: برای حل این مشکلات به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی نیاز است.

به گزارش یزدامروز، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: برای حل این مشکلات به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی نیاز است.

امام جمعه یزد با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و دشمنان علیه مردم و کشور اظهار داشت: دراین شرایط مسئولان باید بیش از گذشته تلاش خود را در حل مسائل و رفع نیازها انجام دهند.

ناصری با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی بر اهمیت تولید، اشتغال، نظارت عالیه بر بازار و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد وخواستار تصمیم گیری قاطع در این زمینه شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه مقام معظم رهبری تحت عنوان گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه نقشه راه را به‌خوبی ترسیم و وظایف همه را به‌درستی مشخص کردند.

نماینده ولی فقیه در استان عمل به توصیه‌های معظم رهبری وعمل به آن را راه‌حل بسیاری از مشکلات برشمرد و ابراز داشت: عمل به این توصیه ها گامی اساسی در تحقق اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است.

ناصری درادامه با بیان اینکه دشمنان به دنیال ایجاد تغییرذائقه مردم هستند اذعان داشت:این تغییر ذائقه در مسائل فرهنگی مشهود تر بوده ومسئولان باید با بصیرت و برنامه‌ریزی در برابر اهداف استکبار اقدامات مناسب را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بهره‌گیری ازظرفیت‌های داخلی کشور و تکیه به جوانان مومن و فعال نقش مهمی در توسعه کشور و حل بسیاری از معضلات فرهنگی و اقتصادی دارد.
انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار