Navigation Navigation

محتوا محتوا

در محل شهرداری زارچ اتفاق افتاد

برگزاری جلسه بررسی راه اندازی واحدهای تولیدی روستایی با مشارکت مردم در در زارچ


جلسه هم اندیشی،طرح مشارکتی مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا ها با حضور بخشدار، اعضای شورای اسلامی و فعالین حوزه اقتصاد در محل شهرداری زارچ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار یزدامــروز از زارچ، اولین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی طرح مشارکتی مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها به منظور تشریح طرح و تبادل نظر در خصوص چگونگی اجرای طرح های پیشنهادی در سطح بخش، با حضور بخشدار و اعضای شورای اسلامی زارچ برگزار شد.


بخشدار زارچ هدف برگزاری جلسه را آگاهی مردم ازنحوه مشارکت درطرح های تولیدی روستاها ازطریق شوراهای اسلامی و ده یاران خواند و افزود: روستاهای بخش زارچ دارای پتانسیل و ظرفیت های خاصی هستند که سرمایه گذاری و توجه به آنها میتواند علاوه بر شکوفایی و رونق اقتصادی، باعث جلوگیری و مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها گردد.


امیرصادقی مقدم، درادامه با اشاره به عزم جدی دولت برای اشتغال زایی و تقویت روستاها، طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی روستایی را فرصتی بسیار خوب دانسته و بر استفاده از این ظرفیت تاکید کرد.


رئیس شورای اسلامی زارچ در ادامه جلسه به تشریح این طرح پرداخت و گفت :این طرح با عضویت حداقل 25 سرپرست خانوار و با نرخ سود  تسهیلات 3 درصد ارائه می شود.


اکبر آسایش، در پایان با یادآوری اینکه تسهیلات این طرح به همه فعالیت‌هایی که متناسب با استعداد و نیاز منطقه روستایی باشد اختصاص خواهد یافت، از متقاضیان درخواست کرد: برای دریافت اطلاعات بیشتر طرح به بخشداری زارچ مراجعه کنند.


در پایان چند تن از فعالین حوزه اقتصادی به بیان طرح ها و سوالات خود در خصوص این طرح پرداختند.






آخرین اخبار آخرین اخبار