Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس بسیج رسانه استان یزد خبر داد

برگزاری نخستین یادواره شهدای بسیج رسانه استان یزد


مصطفی گل محمدی گفت : نخستین یادواره شهدای بسیج رسانه همزمان با سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار یزدامروز از بهاباد ،مصطفی گل محمدی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و مسوول دفتر بسیج رسانه این شهرستان با بیان اینکه اصحاب رسانه همواره در عرصه‌های گوناگون نقش آفرینی کردند که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله رسالت‌های آنان است ،اظهار کرد : برگزاری یادواره شهدا ،فرصتی است تا رسالت بزرگ آنها در پاسبانی از آرمان‎های شهدا و امام راحل  گوشزد شود.

وی تصریح کرد : در شرایطی که دشمنان نظام با انواع ترفندها به دنبال ضربه زدن به نظام هستند شاهد حضور جدی و حماسی رسانه‌های مکتوب و دیجیتال در استان یزد برای دفاع از ارزش‌های نظام هستیم.

گل محمدی ادامه داد : شهدای دفاع مقدس شناسنامه و هویت ملت ایران هستند و باید نسل جوان که مورد هجمه فرهنگی دشمن هستند با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

وی امیدآفرینی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از رسالت‌های اصحاب رسانه دانست و اظهار کرد:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایرانی اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب تاکید شده که این مهم در سرلوحه برنامه‌های اصحاب رسانه قرار دارد.

این فعال رسانه بابیان اینکه رسالت اصحاب رسانه ولایتمداری، وطن پرستی، مردم داری و توجه به خواسته‌های مردم است و به عنوان یک واسطه بین مردم و مسئولان نقش آفرینی می‌کنند گفت : شهدای رسانه الگو برای جامعه خبری هستند و اصحاب رسانه نیز می‌توانند در ترویج اندیشه‌های دینی و انقلابی موثر باشند.

گل محمدی ادامه داد : شهدای رسانه با خون خود مسیر حرکت و محتوای رسانه را مشخص کردند و این رسانه‌ها هستند که با تلاش خود باید از این مسیر بیشترین استفاده را کنند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار