Navigation Navigation

محتوا محتوا

در پي كمبود شكر در بازار يزد صورت می گیرد

توزیع شكر تنظيم بازار در يزد


سخنگوي ستاد تنظيم بازار استان يزد از توزيع شكر تنظيم بازار براي خانوارها، صنوف و صنايع خبر داد.

به گزارش یزدامروز، بررسي هاي ميداني حاكي از كمبود و گراني شكر در سطح بازار است  كه متاسفانه كمبود اين كالاي مهم و اساسي نگراني و مشكلات زيادي را براي قنادان و شيريني سازي‌ها، صنايع و حتي تعاوني هاي كشاورزي مانند زنبورداران ايجاد كرده است.

در ماه پاياني سال قرار داريم و با توجه به نزديك شدن به ايام عيد و بازار داغ فروش شيريني متاسفانه فعالان اين صنف با  كمبود كالاها و مواد اوليه مواجه هستند.

در اين خصوص رئيش اتحاديه صنف قنادان با ابراز نگراني و گلايه شدي از كمبود مواد اوليه اين صنف گفت: آرد ، روغن و شكر از مواد اوليه اصلي شيريني سازي است كه متاسفانه اكنون هيچ كدام از آن ها در بازار يافت نمي شود و در آستانه شب عيد با مشكل مواجه شده ايم.

محمدعلی جلائی با بيان اين كه كمبود مواد اوليه مشكل همه اعضاي اين صنف است اظهار داشت: ميزان سهميه اي شكري  كه از سوي سازمان صنعت، معدن و تجارت در نظر گرفته شده است در مقايسه با تعداد اعضاي صنف بسيار ناچيز است و همچنان اين مشكل پابرجاست.

توزيع شكر تنظيم بازار در استان يزد

سخنگوي ستاد تنظيم بازار استان يزد در گفتگو با خبرنگار يزدآوا از توزيع شكر تنظيم بازار خبر داد و گفت: در جهت رفع بخشي از كمبود بازار طي چند روز آينده مقدار مناسبي شكر براي مصرف خانوارها، صنوف و صنايع توزيع خواهد شد.

علي افشارپور ادامه داد: شكر مورد نياز خانوارها از طريق فروشگاه ها در دسترس مردم قرا مي‌گيرد و در بخش صنوف و صنايع نيز سهميه تخصيص داده شده از طريق اتحاديه‌‌ها، انجمن‌ها و تعاوني ها توزيع خواهد شد.

كمبود آرد در استان نداريم

وي با بيان اين كه كمبودي در خصوص آرد مورد نياز استان وجود ندارد اذعان داشت: با توجه به جلسه كارگروه آرد و نان استان مقرر شده اداره كل غله پيگير تامين آرد مورد نياز نانوايي‌ها، صنايع و صنوفي مانند صنف قنادان باشد و خوشبختانه آرد فراوان در استان وجود دارد و مشكلي در اين خصوص وجود ندارد و مردم نيز از اين بابت خيالشان راحت باشد.

انتهاي پيام/

 






آخرین اخبار آخرین اخبار