Navigation Navigation

محتوا محتوا

درحاشیه دیدار حضزت آیت الله نوری همدانی با مردم یزد اتفاق افتاد

حضزت آیت الله نوری همدانی از نویسندگان اولین مجله حوزه علمیه قم/طنین «شعار خامنه ای کوثر است» مردم دارالعباده در فضای امامزاده سید محمد جعفر


دیدار مردم دارالعباده یزد با حضرت آیت الله نوری همدانی دارای حواشی جالبی بود که خواندن آن خالی از لطف نیست

یه گزارش خبرنگار یزد امـــــــــــروز؛ دیدار مردم دارالعباده یزد با حضرت آیت الله نوری همدانی دارای حواشی جالبی بود که خواندن آن خالی از لطف نیست؛


ازدحام جمعیت مشتاق به حدی بود که در هنگام اقامه نماز مغرب و عشا سیل جمعیت فضای صحن امامزاده سید جعفر محمد را پر کرده یود.


پس از اقامه نماز توسط حضرت آیت الله نوری همدانی ،نماینده مردم استان در مجلس خبرگان دقایقی را به عزض خیر مقدم و سخنرانی در خصوص ابعادشخصیتی این نرجع عالیقدر پرداخت.


آیت الله وافی در ابتدای سخنانش گفت: قریب به 58سال پیش که بنده برای تحصیل به قم رفته بودم  ایشان از اساتید انگشت شمار در تدریس رسائل در حوزه علمیه بودند.


وی ادامه داد: زمانی که اولین مجله حوزه توسط حضرت آیت الله بروجردی به چاپ رسید یکی از نویسندگان برجسته آن مجله  حضرت آیت الله نوری همدانی بودند.


نماینده مردم استان در مجلس خبرگان اضافه کرد: ایشان در آن دوران  و در زمان تعطیلی حوزه، برای تبلیغ به شهرهای مختاف ایران سفر می کردند و مردم را با معارف دینی آشنا می کردند.


وی با اشاره به این مطلب که این مرجع عظیم الشان از پشتوانه های امام و از افراد موثر در پیروزی انقلاب یودندگفت:یکی از ویژگی های بارز شخصیتی ایشان، دفاع از انقلاب و رهبری چه در زمان امام(ره) و چه در زمان کنونی که حضرت امام خامنه ای زعامت رهبری را بر عهده دارند.


وی با اشاره به حملات عربستان سعودی به یمن گفت: آل سعود برای خاموش کردن صدای انقلاب اسلامی ایران از هرجنایتی از جمله کودک کشی فروگذار نیست.


وی درپایان عرایضش ابراز داشت: سفرهای این مرجع برجسته جهان تشییع به استان های مختلف همواره با خبر و برکت همراه بوده و ایشان در دفاع از ولایت ،دشمنی با استکبار و هشدار به مسئولینی که  گاهی وظایف خود ر ا به درستی انجام نمی دهند از شخصیت های پیشتاز بودند.


پس از سخنان آیت الله وافی مجری مراسم اشعاری را در وصف فضائل امیر مومنان خواند.


پس از شعر خوانی مجری، آیت الله ناصری برای خوش آمد گویی دقایقی را به ایراد سخنرانی پرداخت .


نماینده ولی فقیه در سخنانش به ویژگی های شخصیتی حاکمان در حکومت اسلامی پرداخت و گفت: در تمام جهان چه دوست وچه دشمن همگی به گفتار و رفتار و اخلاق والای انسانی حضرت علی(ع) و ائمه ما معترف بوده و هیچ نقصی بدان وارد نمی دانند و علمای اسلام به ویژه امام راحل و رهبر عظین الشان انقلاب نیز پبرو راه این بزرگوران بوده و هستند.


وی در ادامه با تائید شخنان آیت الله وافی گفت : ایشان از مدرسین به نام حوزه و مدافع جان برکف ولایت در مبارزات انقلاب و پی از آن بوده اند.
پس از شخنان امام جمعه یزد مردم با سردادن شعارهای صل علی محمد یاور رهبرآمد، صل علی محمد یارامام خوش آمد ،خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است از ایم مرجع عالیقدر استقبال کردند.


سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به یزد بیستمین سفراستانی ایشان بعد از فتنه 88 می باشد.






آخرین اخبار آخرین اخبار