Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

راه اندازی بانک صدای مداحان در آینده ای نزدیک در یزد/ تربیت مداحان متعهد و انقلابی رویکرد جدید تبلیغات اسلامی استان یزد


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت تشکیل بانک صدای مداحان استان اظهار داشت: هدف از تشکیل این بانک معرفی مفاخر مداحی استان و تقویت بنیه علمی داحان جوان استان خواهد بود.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی در مصاحبه با یزدامروز؛ بر لزوم به روز شدن اطلاعات مداحان و شعرای آیینی استان تاکید کرد و افزود: جهت ساماندهی مداحان سامانه طوبی راه اندازی و با استقبال خوبی روبرو شده و از کانون های شهرستانی خواسته شده تا نسبت به ثبت اطلاعات تمامی مداحان و شاعران خود در این سامانه اقدام کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: جهت برنامه ریزی و هدف گذاری مناسب در فعالیت ها باید اطلاعات به روزی را از جامعه هدف خود در دست داشته باشیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 1680 نفر از مداحان و شعرای آیینی استان در سامانه طوبی ثبت نام کردند.

نجیمی همچنین با اشاره به رشد هیئات بانوان و آسیب های موجود در این حوزه گفت: باید در خصوص ساماندهی مداحان خواهر نیز برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به این مطلب که مداحان و شاعران نقش بسزایی در انتقال مفاهیم و آموزه های قیام عاشورا دارند اظهار داشت: باید با استفاده از تجربیات پیرغلامان امام حسین(ع) در جهت تربیت مداحان متعهد و انقلابی اهتمام جدی داشت و با برگزاری دوره های آموزشی مختلف آن ها را در مسیر صحیح خادمی امام حسین(ع) هدایت کرد.

نجیمی تصریح کرد: رویکرد تبلیغات اسلامی استان تربیت مداحان متعهد و انقلابی از نسل جوان جامعه است.

وی در بخش دیگری از سخنانش  بر لزوم ایجاد شبکه اطلاع رسانی در بین مداحان تاکید کرد و افزود: ایجاد فضای هم اندیشی، اطلاع رسانی، تغذیه فکری و ... از اهداف این شبکه بوده و  در جهت تغذیه فکری مداحان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار جامعه باید کتابخانه تخصصی مداحان و شعرای آیینی در هریک از شهرستان های استان با همکاری نهادهای همسو راه اندازی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر ضرورت  تشکیل بانک صدای مداحان استان اظهار داشت: هدف از تشکیل این بانک معرفی مفاخر مداحی استان و تقویت بنیه علمی داحان جوان استان خواهد بود.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار