Navigation Navigation

محتوا محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:

رزمایش کمک های مومنانه به یک گفتمان در جامعه تبدیل شده است


سرهنگ سید امیر حسینی گفت: در ایام دهه محرم که با محوریت محلات و هیئات مذهبی در حال انجام است مردم به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و این رزمایش به یک گفتمان دربین جامعه تبدیل شده است.

سرهنگ سید امیر حسینی درمصاحبه  با یزدامروز؛ با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه توسط بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد گفت: پس از برگزاری  مرحله اول در مبارک ماه رمضان مرحله دوم کمک های مومنانه در دهه ولایت و امامت در قالب های مختلف نظیر قربانی، کارت هدیه، بسته های معیشتی، بن خرید و ... انجام شد که به لحلظ گستردگی و تنوع خدمات بی نظیر بوده و افرادی زیادی از نیازمندان تحت پوشش قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد افزود: در ایام دهه محرم که با محوریت محلات و هیئات مذهبی در حال انجام است مردم به خوبی اهمیت موضوع را درک کرده و این رزمایش به یک گفتمان دربین جامعه تبدیل شده است بنابراین در این دوره مردم پای کار آمده و توانستیم با همراهی آنان و مرکز نیکوکاری کمیته امداد 150 بسته معیشتی به ارزش 5 میلیون ریال شامل مرغ، گوشت فرمز، برنج، حبوبات، روغن و .... را تهیه و به دست خانواده های نیازمند برسانیم.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات توسط پایگاه های مقاومت محلات و همراهی مردم صورت گرفته اظهار داشت: 30 پایگاه مقاومت در سطح ناحیه در این حوزه ورود کرده و با استفاده از ظرفیت های موجود محلات که در سال های گذشته نذری طبخ و توزیع می کردند امسال به دلیل محدودیت های کرونایی به صورت مواد اولیه بسته بندی و توریع می کنند.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار