Navigation Navigation

محتوا محتوا

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

زائران اربعین حسینی، قبل از سفر اطلاعات خود را در ستاد سرشماری ثبت کنند


معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد با اشاره به ضرورت حضور پرشور در طرح ملی سرشماری 95 گفت: خانوارهای غایبی که قصد عزیمت به کربلای معلی را دارند، پیش از سفر اطلاعات خود را به ستاد سرشماری شهرستان محلی زندگی خود اعلام کنند.

به گزارش یزدامروز، محمدحمید فخرالدین در مورد روند اجرای طرح ملی سرشماری حضوری نفوس و مسکن در استان یزد اظهار کرد: با گذشت 23 روز از مرحله حضوری سرشماری، تاکنون 76 درصد خانوارهای استان یزد پیمایش شدند.

وی با بیان این که میزان درصد خانوارهای پیمایش شده، 283 هزار خانوار را شامل می‌شود،‌ گفت: بر اساس گزارش اتاق کنترل، حدود 18 درصد از خانوارها هنگام مراجعه ماموران در منزل حضور نداشتند.

قائم مقام اجرای سرشماری در استان افزود: اجرای مراحل اینترنتی و حضوری سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95، حدود 2 ماه است به طول انجامیده و عوامل اجرای سرشماری علی‌رغم این‌که فشار کار بالایی را متحمل شده‌اند، کار را با قوت هرچه بیشتر تا پایان ادامه می‌دهند.

فخرالدین خاطرنشان کرد: ماموران سرشماری در این مدت در حال مراجعه به تمام سکونت‌گاه‌های استان هستند تا بتوان با جمع‌آوری آمار جمعیتی، اشتغال، بیکاری، وضعیت مسکن، وضعیت سواد، وضعیت زناشویی و غیره، پایه برنامه‌ریزی‌های حداقل 5 سال آینده استان را فراهم نمایند.

وی تصریح کرد: ستاد سرشماری استان از خانوارهای غایب این طرح درخواست دارد تا در 8 روز باقیمانده از سرشماری، نسبت به ارائه اطلاعات خود به ستاد سرشماری استان اقدام کرده تا زمینه مشارکت آنان در این طرح ملی فراهم گردد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد در پایان از خانوارهای غایبی که قصد عزیمت به کربلای معلی و مراسم اربعین حسینی را دارند خواست، پیش از سفر، اطلاعات خود را به ستاد سرشماری شهرستان محلی زندگی خود اعلام نمایند.

انتهای پیام/ح

منبع: ایسنا






آخرین اخبار آخرین اخبار