Navigation Navigation

محتوا محتوا


ماجرای قتل جوان اردکانی وکج سلیقگی برخی رسانه ها


مهم ترین خبر هفته گذشته در رسانه های رسمی ، غیر رسمی ، مجازی و مکتوب شهرستان بدون شک قتل یک جوان اردکانی با چاقو و حواشی های ان بوده است .

به گزارش یزدامروز به نقل از اردکان گویا،  چند روزی از فضای رسانه ای شهرستان به دور بودم. مهم ترین خبر هفته گذشته در رسانه های رسمی ، غیر رسمی ، مجازی و مکتوب شهرستان بدون شک قتل یک جوان اردکانی با چاقو و حواشی های ان بوده است .
پس از مرور اجمالی اخبار کانال های مختلف تلگرام در این رابطه ، نسبت به درج بسیاری از مطالب آنها ناراحت شدم . درست است اتفاق مهمی در شهرستان ما رخ داده است و این دست اتفاقات در شهرستان ما باب نبوده ولی اصحاب رسانه با هوشیاری باید به درج اخباری می پرداختند که جو عمومی شهرستان متشنج نمی شد و بدون اثبات و تشخیص مرجع قضایی فردی را بنابر شنیده های ناموثق قاتل معرفی نمی کردند!
در اوج بی سلیقگی در تعدادی از کانال های خبری شهرستان مشاهده کردم با انتشار عکسی ، قاتل این جوان اردکانی را به مردم معرفی کرده بودند . سوال من از مدیر این کانال ها این است چقدر شماها خبر موثق دارید این فردی که عکس وی را قاتل معرفی کرده اید ، بدون شک قاتل واقعی می باشد ؟ کدام محکمه قضایی این حکم را ابلاغ کرده بود ؟
با خود فکر نمی کنید شاید پدر و مادر و اقوام درجه یک این فردی که شماها با انتشار عکسش قاتل نامیده اید شاید از ماجرای شب گذشته اطلاع نداشته باشد و وقتی در عالم خود جهت گردش در فضای مجازی کانال های شماها را مرور کند و این خبر و عکس را مشاهده کند چه حالی پیدا خواهد کرد ؟
یا انتشار فیلمی از جوان مقتول که خون های زیادی از او رفته است نمونه ی دیگری از این کج سلیقگی ها می باشد .
این حادثه اتفاق افتاد و تمام شد ولی بنظرم رسانه های تلگرامی اردکان در پوشش درست و معقولانه این اتفاق تلخ و حواشی آن نمره قبولی کسب نکردند .
البته در رابطه با ادعای اقای فرماندار هم در اینکه این اتفاق ریشه در دولت سابق دارد اگر عمق ژرف نگری ایشان را مورد تحسین قرار ندهیم خارج از انصاف است!

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار