Navigation Navigation

محتوا محتوا


هدهدهای بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در دستان یزدی‌ها


یزدی‌ها در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما با کسب سه نشان هدهد(تندیس برترین‌ها)خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ صدا و سیمای مرکز یزد در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما خوش درخشید.

بر اساس این گزارش در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما در بجنورد در بخش اصلی  سیما  «محسن غلام‌زاده مهرآبادی» تهیه‌کننده برنامه مردم بالادست دیپلم افتخار به همراه تندیس بهترین برنامه روستا ، دیپلم افتخار بهترین پژوهش‌ و نگارش برنامه‌های گزارشی  و دیپلم افتخار بهترین گرافیک برنامه‌های گزارشی را به دست آورد همچنین  «حسن نقاشی» دیپلم افتخار بهترین مجموعه مستند برای مستند مکتوب را از آن خود کرد.

در بخش اصلی فضای مجازی «مجتبی علی بخشی» دیپلم افتخار به همراه تندیس برترین پویش در فضای مجازی، «محمدحسین ملک‌زاده» دیپلم افتخار بهترین توزیع برتر در فضای مجازی و« سید علی میر اللهی» دیپلم افتخار بهترین نماهنگ را کسب کردند.

همچنین در بخش اصلی صدا «مریم تقی زاده» دیپلم افتخار به همراه تندیس بهترین تهیه‌کنندگی برنامه‌های ترکیبی ، «حسین شفیع» دیپلم افتخار بهترین صدابردار برنامه ترکیبی و در بخش اصلی  موسیقی نیز «مجتبی هراتی» دیپلم افتخار بهترین خوانندگی را به دست آوردند .

گفتنی است در بخش‌های جنبی  نیز سیما نیز مستند«سید جلال دهقان اشکذری» با موضوع دفاع مقدس به‌عنوان بهترین مستند ، در بخش جنبی موسیقی؛ بهترین شعر و موسیقی اثر،اثر «مجتبی هراتی» با موضوع دفاع مقدس انتخاب و در بخش جنبی پژوهش « ملیحه علی ماندگاری» موفق به کسب لوح سپاس و رتبه سوم در بخش سلامت، در بخش جنبی خبر نیز«کاظم دهقانی اشکذری» موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین گزارش خبری در بخش سلامت شدند؛دیپلم افتخار بهترین گزارش خبری در بخش منابع طبیعی هم به علی کلانتری رسید.

گفتنی است؛ داستانی آبی کمرنگ به تهیه‌کنندگی «سعید امیرگانی»، برنامه موبد مهربان به تهیه‌کنندگی «حامد مزارعی»، مستند «سجاده‌ای رو به خورشید» به تهیه‌کنندگی مهدی کارگر، پژوهش مجموعه مستند مکتوب به همت حسن نقاشی، برنامه «مردم بالادست» به کارگردانی محسن غلام‌زاده، تهیه‌کنندگی برنامه‌های خونه زندگی، در خلوت انس، پنج‌دری، بچه‌های یزد، مسابقه راچینه، آگهی خدمات عمومی، مینی فیچر و گویندگی برنامه بچه‌های یزد در بخش رادیو و شبکه‌های اجتماعی در بخش فضای مجازی شایسته تقدیر شدند.

لازم به ذکر است بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما از تاریخ 25 تا 27 مردادماه 98 در شهرستان بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار