Navigation Navigation

محتوا محتوا

جانشین سپاه الغدیر استان یزد:

10 دستگاه کامیون تاکتیکی برای انتقال مردم درگیر با سیل توسط مهندسی تامین شده است


جانشین سپاه الغدیر استان یزد در تشریح اقدامات مهندسی سپاه الغدیر استان یزد در مناطق سیل زده جنوب کشور گفت: 10 دستگاه کامیون تاکتیکی(دو دیفرانسیل) برای انتقال مردم روستاهای درگیر سیل تامین شده است.

رضا پورشمسی در مصاحبه با یزدامروز،در تشریح اقدامات مهندسی سپاه الغدیر استان یزد در مناطق سیل زده جنوب کشور گفت: تأمین 10 دستگاه کامیون تاکتیکی(دو دیفرانسیل) برای انتقال مردم روستاهای درگیر سیل ، تأمین بیل میکانیکی، لودر و کمپرسی از جمله اقدامات انجام شده واحد مهندسی سپاه یزد در این مناطق است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که اکیپ بسیج جامعه پزشکی نیز  به نیروهای انسانی سپاه الغدیر در شهرستان هویزه اضافه شده تصریح کرد: خوشبختانه نیروهای یزد با برخورداری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و متعهد علاوه بر حوزه امداد و نجات، حوزه پشتیبانی، تغذیه و روانشناسی مردم سیل زده را هم در دستور کار خود قرار داده اند.

سرهنگ پورشمسی خاطر نشان کرد: تاکنون چهار جلسه هماهنگی با مسئولان و دست‌اندرکاران اجرایی شهرستان هویزه برگزار شده است.

جانشین سپاه الغدیر استان در پایان با اشاره به ضرورت جلوگیری از خسارت‌های بیشتر در مناطق سیل زه خوزستان، اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی نداشتیم و بیشترین خسارت وارده به مزارع و کشتزارها بوده است.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار