Navigation Navigation

محتوا محتوا

به گارگردانی نرگس آبیار؛

«نفس» در یزد کلید می خورد


مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از حضور و همکاری نرگس آبیار، کارگردان یزدی فیلم موفق «شیار ۱۴۳» در یزد خبر داد.

به گزارش یزدامـــــروز؛  محسن رستگار مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در گفتگو با مهر اظهار داشت: قرار است نرگس آبیار، برای ساخت سومین اثر خود با عنوان «نفس» در یزد حضور پیدا کند و دبیرخانه کانون مساجد استان یزد نیز در تولید این فیلم با این کارگردان موفق همکاری خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: برای تهیه و تولید این فیلم، کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهر شاهدیه با این پروژه همکاری می کنند.

 

رستگاری خاطرنشان کرد: دستیار اول کارگردان این مجموعه به تازگی به استان یزد سفر کرده و برنامه ریزی های لازم و هماهنگی برای انجام همکاری در این پروژه صورت گرفته است.

 

وی یادآور شد: در این مجموعه قرار است کانون های فرهنگی هنری مساجد شاهدیه، مراسم های تاسوعا و عاشورا در سالهای ۵۶ و ۵۷ را تداعی و توصیف کنند و از لوازم تعزیه و عزاداری و مراسم ویژه نخل برداری آن سالها نیز در این مجموعه استفاده خواهد شد.

 

رستگاری خاطرنشان کرد: بخشی از این پروژه بزرگ و پربازیگر سینمایی قرار است در یزد و بخش‌ هایی از آن نیز در شاهرود و تهران فیلمبرداری می شود و قرار است این فیلم سینمایی در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر شرکت کند.






آخرین اخبار آخرین اخبار