Navigation Navigation

محتوا محتوا

درنشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی امر به معروف مطرح شد

احیای فریضه امر به معروف، خواست عموم مردم است/ نقش فزاینده رسانه ها در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر


نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی خودجوش مردمی در راستای بیان مطالبات و خواسته های عموم مردم درامر فریضه امربه معروف و نهی از منکر در مرکز ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر استان یزد برگزار شد.

به گزارش یزد امروز به نقل از یزدرسا؛ صبح امروز(چهارشنبه) نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی خودجوش مردمی در راستای بیان مطالبات و خواسته های عموم مردم درامر فریضه  امربه معروف و نهی از منکر در مرکز ستاد احیاء امربه معروف و نهی از منکر استان یزد برگزار شد.

در ابتدای این نشست دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان یزد تاکید کرد: ستاد احیاء امر به معروف نیز از این راهپیمایی خودجوش مردمی  که در باب این فریضه برپا می شود نیز حمایت همه جانبه خود را اعلام می کند.

 

علی اصغر دهقانی با بیان اینکه مسئولین استان بایستی همراه مردم در صحنه حضور یابند ادامه داد: نظارت و ارسال گزارشات مردمی برای بهتر فراهم شدن این راهپیمایی نیز مسئولین را در انجام این مهم یاری می کند.

دهقانی با اشاره به اینکه احیای این فریضه بزرگ  نیاز امروز جامعه و یک خواست عمومی است خواستار مشارکت تمامی ارگان های استان را در انجام این مهم شد.

 

 در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه رسانه ها نقش فزاینده ای در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر دارند گفت:صدا و سیمای استان یزد  در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر بیشترین سهم را خواهد داشت و در عمومی کردن این فرهنگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

آسایش تاکید کرد: این مطلب که صدا و سیما بیشترین مخاطب را در بین رسانه ها دارد مسئولیتش در قبال فریضه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر رسانه ها بالاتر خواهد رفت.

گفتنی است این نشست با حضور آسایش مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد؛ دشتی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری یزد، حر زاده مسئول ستاد اقامه نماز جمعه استان یزد، استادی معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر و همچنین نمایندگان نیروی انتظامی استان یزد و دیگر مسئولین استان در مرکز ستاد احیا امربه معروف و نهی از منکر  واقع در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.






آخرین اخبار آخرین اخبار