Navigation Navigation

محتوا محتوا

برای دومین بار؛

بافق میزبان مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور شد


دومین دوره مسابقات موتورسواری قهرمانی کشور به میزبانی بافق برگزار می‌شود.

به گزارش یزدامروز، شهردار و رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان بافق در حاشیه بازدید از پیست محل برگزاری مسابقات بابیان اینکه پیست موتورسواری آبشار بزرگ‌ترین و یکی از بهترین پیست‌های برتر کشور است گفت: ۲۴ آذرماه سال جاری مسابقات قهرمانی کشور در تمام رده‌ها اعم از نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود.

سید علی نوروز زاده با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات، در کلاس‌های ۶۵ و ۸۵ سی‌سی نونهالان، ۱۵۰ سی‌سی نوجوانان و ۲۵۰ و ۴۵۰ سی‌سی بزرگسالان و پیشکسوتان موتورسوار شرکت دارند خاطرنشان کرد: دهم آذرماه تیم‌هایی از کرمان، سیرجان، یزد و بافق دوره‌های تمرینی برای انتخابی مسابقات را انجام دادند.

وی با اشاره به اهمیت این دوره از مسابقات اظهار داشت: طی سال گذشته که پیست آبشار بافق راه‌اندازی شده است تعدادی از علاقه‌مندان به رشته موتورسواری آموزش‌دیده‌اند.

شهردار و رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان بافق افزود: این ورزشکاران در حال حاضر خود را به سطح قهرمانی رسانده و چهار ورزشکار از بافق در مسابقات موتورسواری کشوری شرکت خواهند کرد.

نوروز زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شاخص‌های برتر ورزش موتورسواری یادآور شد: ورزش موتورسواری علی‌رغم اینکه فوق‌العاده مهیج است، یک ورزش ایمن است که با رعایت اصول، ضوابط و مقررات مربوطه می‌تواند نقش بسیار مهمی در پر کردن سالم اوقات فراغت جوانان و نوجوانان همراه با آرامش و امنیت داشته باشد.

انتهای پیام/






آخرین اخبار آخرین اخبار