Navigation Navigation

محتوا محتوا

مدرس برجسته حوزه علمیه قم:

بایدافرادی به مجالس خبرگان و شورای اسلامی بروند که در شأن دارالعباده و دارالعلم باشند/ فتنه 88؛ نتیجه بی قانونی


مدرس برجسته حوزه علمیه قم گفت: علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، انتخاب فردی اصلح و شایسته نیز از اهمیت والایی برخوردار بوده و شما مردم یزد باید افرادی را به مجالس خبرگان و شورای اسلامی روانه کنید که در شأن دارالعباده و دارالعلم باشد.

به گزارش خبرنگار یزدامروز؛ صبح امروز؛دومین یادواره 21شهید انقلاب اسلامی در یزد با حضور باشکوه مردم و مسئولان در مسجد روضه محمدیه برگزار شد.

حجت الاسلام علی اکبر صمدی یزدی در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والا مقام یزد به ویژه شهید صدوقی هدف امام از انقلاب اسلامی را یاری دین واسلام بیان کرد و افزود: رژیم شاه هم خود قدرتمند بود و هم حامیانش دارای زور و قدرت بودند اما چون امام دغدغه و هدفی جز اسلام و دین نداشت خداوند نصرت الهی را نصیب وی کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با بیان اینکه حکومت اسلامی منتهای آرزوی 1200ساله علمای اسلام بود اضافه کرد: متاسفانه امروز در کشورو در بین مسئولین ما برای هرچیزی دغدغه وجود دارد اما در حوزه دین که یکی از مصادیق آن حجاب وعفت است دغدغه ای دیده نمی شود.

حجت الاسلام صمدی درادامه بیان داشت: کسانی که در حکومت اسلامی از لیبرالیسم و سکولاریسم دم می زنند کسانی هستند که پیام انقلاب را درک نکرده اند.

سخنران این مراسم در بخش دیگری از سخنانش پرهیز از تفرقه و حضورپرشور مردم در صحنه های حساس انقلاب را از عوامل قدرت انقلاب و نظام برشمرد و اظهار داشت: امروز حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه، چه تفرقه قومی و مذهبی و چه تفرقه جنایی و گروهی اوجب واجبات است.

صمدی فتنه 88 را نتیجه بی قانونی دانست و ادامه داد: در شرایطی که دشمن از هر حربه ای برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند باید از این اختلافات پرهیز کرد و در برابر قانون سر تسلیم فرود آورد و اگر همگان به قانون احترام بگذارند هیچ دشمن داخلی و خارجی قدرت صدمه زدن به نظام را نخواهد داشت.

مدرس حوزه علمیه قم در ادامه به موضوعات راهپیمایی 22بهمن و انتخابات و حضور حداکثری در آن ها اشاره کرد و بیان داشت : حضور در صحنه های حساس نظام نظیر راهپیمایی 22بهمن و انتخابات، دشمنان را ناامیدو دوستان را خشنود می سازد و اگر دشمن با وجود گزینه های روی میزش نمی تواند هیچ غلطی بکند ناشی از همین حضورهای آگاهانه و هوشمندانه ملت است.

وی با اعلام این مطلب که دشمن روی عدد رای ما حساب می کند ادامه داد: علاوه بر حضور پرشور در انتخابات، انتخاب فردی اصلح و شایسته نیز از اهمیت والایی برخوردار بوده وشما مردم یزد باید افرادی را به مجالس خبرگان و شورای اسلامی روانه کنید که در شأن  دارالعباده و دارالعلم باشد

صمدی همچنین  به طرفداران کاندیداها توصیه کرد بخاطر یک فرد؛ دین  خود را زیر پا نگذارند و از تخریب  و تهمت بپرهیزند.

حجت الاسلام صمدی در بخش دیگری از سخنانش به انواع مرگ پرداخته و شهادت در راه خدا را بالاترین و ارزشمندترین نوع مرگ خواند و گفت: کسانی که گرایش های مادی دارند نمی توانند مقام شامخ شهدا را درک کنند و این در حالی است خداوند بهشت را با شهید افتتاح می کند و به وی مقام شفاعت داده است.

وی علت درجه و مقام رفیع شهید را فدا کردن جان در جهت حفظ دین عنوان کرد و افزود: شهادت دارای دور کن است که یکی برای خدا و دیگری با آگاهی و بصیرت جان دادن است.






آخرین اخبار آخرین اخبار