Navigation Navigation

محتوا محتوا

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

بررسی بودجه 97 با حساسیت و طبق برنامه پیش می رود/ضریب افزایشی قیمت آب و برق برای سال آینده ثابت است


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، روند بررسی لایحه بودجه سال 97 را براساس زمان‌بندی موردنظر دانست و گفت: بررسی لایحه بودجه طبق برنامه پیش می‌رود و نمایندگان در تصویب آن حساسیت و دقت لازم را در نظر دارند.

به گزارش یزدامروز؛ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، روند بررسی لایحه بودجه سال 97 را براساس زمان‌بندی موردنظر دانست و گفت: بررسی لایحه بودجه طبق برنامه پیش می‌رود و نمایندگان در تصویب آن حساسیت و دقت لازم را در نظر دارند.

سید ابوالفضل موسوی وجود عدم شفافیت در بودجه سال آینده را رد کرد و گفت: بودجه کاملاً شفاف است ضمن اینکه اگر شفافیتی وجود نداشته باشد نمایندگان در خصوص آن از دولت سؤال خواهند کرد و دولت هم موظف به پاسخگوئی است.

موسوی در خصوص افزایش قیمت حامل‌های انرژی هم علی رغم مصوبه مجلس گفت: مغایرتی در این زمینه وجود ندارد و بر اساس تصویب نمایندگان قیمت حامل‌های انرژی شامل نفت، بنزین و گازوئیل در سال آینده گران نخواهد شد.

وی بابیان این مطلب که آب و برق جزو حامل‌های انرژی نیستند گفت: قیمت آب و برق هرساله بر اساس ضریبی که تعیین‌شده افرایش پیدا می‌کند که هرسال میزان این ضریب افزایشی توسط نمایندگان مشخص‌شده و به تصویب می‌رسد اما بر اساس مصوبه مجلس این ضریب افزایشی برای سال آینده ثابت مانده که  این ثبات به معنی گران نشدن آب و برق بر اساس ضریب سال گذشته نیست.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار