Navigation Navigation

محتوا محتوا

رئیس اداره حج وزیارت استان یزد:

تاکنون گزارشی از شمار یزدی ها در میان کشته شدگان وجود ندارد/تکذیب ماجرای صدور روادید تقلبی در یزد


رئیس اداره حج وزیارت استان یزدگفت: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از حضور زوار یزدی در میان کشته‌شدگان ارسال نشده است.

رئیس اداره حج وزیارت استان یزد در مصاحبه با یزدامروز؛ با اشاره اینکه کشته‌شدگان انفجار روز گذشته سامرا تحت پوشش کاروان‌های این سازمان نبوده و به‌صورت آزاد اقدام به سفرکرده بودند گفت: با بررسی‌های صورت گرفته تاکنون گزارشی از حضور زوار یزدی در میان کشته‌شدگان وجود ندارد.

علی‌اصغر شریفی در خصوص سرانجام صدور روادید یزدی‌ها برای حضور در راهپیمایی اربعین هم گفت: برای تسریع در صدور روادید مردم، اقدام به ارسال مدارک به سه استان تهران، اصفهان و کرمان کردیم که روادید تمامی 11168 نفر ارسالی به تهران صادر و تحویل شد.

شریفی افزود: از تعداد 15632 مدرک ارسالی به اصفهان بیش از 13 هزار روادید صادرشده و مابقی به همراه 4653 مدرک ارسالی به کرمان حداکثر تا فردا صادر خواهد شد.

رئیس اداره حج وزیارت استان به مردم اطمینان خاطر داد روادید تمامی زوار اربعین تا فردا صادر خواهد شد و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علت محرومیت استان یزد از صدور روادید، صدور روادیدهای تقلبی در سال گذشته بوده است گفت: چنین چیزی به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد و علت اینکه امسال در یزد روادید صادر نشده تصمیم مسئولان وزارت امور خارجه ایران و عراق مبنی بر انتخاب 12 استان برای صدور روادید زائران کل کشور بوده و در حقیقت این تصمیم از سوی مسئولان کشوری گرفته‌شده است.

 






آخرین اخبار آخرین اخبار