Navigation Navigation

محتوا محتوا

سرپرست شهرداری یزد خبر داد

تحقق 75 درصد بودجه پیش بینی شده شهرداری یزد/ جاده سلامت در یزد ایجاد می شود


سرپرست شهرداری یزد گفت: تا کنون حدود 75 درصد بودجه پیش بینی شده توسط شهرداری در 7ماهه نخست سال محقق شده است.

به گزارش یزدامروز؛ سرپرست شهرداری یزد در جلسه علنی امروز شورای شهر؛با ارائه گزارش در خصوص اقدامات شهرداری در دوره مدیریتی خود پرداخت و گفت: فعالیت های شهرداری بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شده  که بخشی از این فعالیت در زمینه تحقق بودجه بوده است.

سید علی مشتاقیون افزود: علی رغم اینکه بر اساس تجارب گذشته معمولابیشترین میزان بودجه شهرداری یزد در شش ماهه دوم سال محقق می شود اما خوشبختانه در 7 ماهه نخست امسال شاهد عقد قراردادهای متعدد بودیم و الحمدالله وضعیت شهرداری یزد به نسبت شهرداری های کشور در خصوص تحقق بودجه مناسب تر است.

وی با اشاره به این موضوع که تا کنون حدود 75 درصد بودجه پیش بینی شده توسط شهرداری در 7ماهه نخست سال محقق شده است اظهار داشت: پیش بینی شهرداری در خصوص میزان بودجه در این مدت 240 میلیارد تومان بوده که از این میزان 190 میلیارد تومان محقق شده است.

مشتاقیون ابراز کرد: بودجه مصوب شورای شهر660 میلیارد تومان است که امیدورایم در 5 ماهه پایانی سال تحقق یابد.

سرپرست شهرداری یزد در خصوص پیشرفت برنامه های عمرانی هم اظهار داشت : برنامه های شهرداری در خصوص پروژه های عمرانی بدون توقف در حال انجام بوده و اجرای پروژه های خرد نیز آغاز شده است.

مشتاقیون همچنین از ایجاد جاده سلامت  در یزد خبر داد و ابراز داشت: شهرداری تفت در تلاش است تا حدفاصل جاده کوهستان پارک - پلیس راه، را از راهداری تحویل گرفته و برای ایجاد جاده سلامت در اختیار  بگیرد که البته بخشی از این جاده نیز در اختیار شهرداری یزد قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: البته مشارکت شهرداری یزد در این پروژه منوط به مصوبه شورای شهر است.






آخرین اخبار آخرین اخبار