Navigation Navigation

محتوا محتوا

هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران:

تقلای آمریکا برای مهار سپاه چیز تازه ای نیست/«سپاه» نزد مردم ایران محبوب‌تر از گذشته


بازیگر مطرح سینما و تلویزیون ایران گفت: اقدام آمریکا برای تروریست خواندن سپاه هر دلیلی داشته باشد در رأس آن ضعف در مقابل قدرت عظیمی چون «انقلاب اسلامی» است.

به گزارش یزدامروز؛ محمد کاسبی هنرپیشه پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران با مصاحبه با خبرنگار یزدرسا با تکراری خواندن اقدامات ددمنشانه آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون علیه ایران اظهار کرد: اینکه آمریکا هر روز به بهانه ای سعی دارد با رفتارها و اقدامات نابخردانه قدرتی مثل ایران را مهار کند چیز تازه ای نیست و قبل از این هم برای آمریکا نهادهایی چون سپاه پاسداران تروریست قلمم داد می شدند.

بازیگر سریال خوش رکاب افزود: اقدام آمریکا برای تروریست خواندن سپاه هر دلیلی داشته باشد در رأس آن ضعف در مقابل قدرت عظیمی چون «انقلاب اسلامی» است چراکه مشکل آمریکا در اصل با سپاه و اینچنین نهادهایی نیست بلکه با کل نظام  و انقلاب اسلامی ما مشکل دارند.

کاسبی با بیان اینکه مطمئنا خسارت و هزینه چنین اقدامات به خود آمریکا برمی گردد تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان پرچم دار انقلاب اسلامی باید مسیر خود را همچون 40 سال گذشته بلکه پر قدرت تر ادامه دهد و جواب یاوه گویی های امریکا و دشمنان انقلاب  را بدهد.

وی گفت: با کمک های بی منت سپاه و ارتش در سیل اخیر، این نهادها در نزد مردم محبوب تر و مقبول تر شدند و زحمات این عزیزان بر مردم پوشیده نیستو مردم هم قدردان این عزیزان هستند.

انتهای پیام/س*

 

 






آخرین اخبار آخرین اخبار