Navigation Navigation

محتوا محتوا

مديرکل ورزش و جوانان يزد استان یزد:

توجه به ورزش نابينايان و کم بينايان باید در اولویت قرار بگیرد


مديرکل ورزش و جوانان يزد استان یزد در مجمع انتخاباتي هيات ورزشي نابينايان و کم بينايان يزد افزود: توجه به ورزش و تشويق به فعاليت در رشته هاي مختلف بايد در اولويت هيات نابينايان و کم بينايان استان باشد.

به گزارش یزدامروز؛مسعود شريعتي در مجمع انتخاباتي هيات ورزشي نابينايان و کم بينايان يزد افزود: توجه به ورزش و تشويق به فعاليت در رشته هاي مختلف و سرمايه‌ گذاري براي نسل جوان بايد در اولويت هيات نابينايان و کم بينايان استان باشد تا شاهد حضور و افتخارآفريني اين عده در ميادين مختلف باشيم.

وي ادامه داد: بر برگزاري مجامع هيات هاي ورزشي در طول سال است و انتظار از هيات نابينايان و کم بينايان استان است تا مجمع ساليانه هيات را دو بار در سال برگزار و با همفکري و همدلي اعضاء برنامه ريزي هاي خوب و مثبت انجام و اجرايي شود.

مديرکل ورزش و جوانان استان يزد خاطر نشان کرد: تاکنون براي ورزش نابينايان و کم بينايان استان در سال هاي اخير کارهاي خوبي انجام گرفته و اميدواريم با همکاري و همدلي شاهد ارتقاي برنامه ها باشيم.

شريعتي گفت: ظرفيت هاي بسيار خوبي در ورزش نابينايان و کم بينايان استان يزد وجود دارد که با فعاليت هاي مستمر و تلاش بيشتر در سطح کشور و رقابت هاي مختلف موفق خواهند بود.

در اين مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان يزد برگزار شد حسين دشتي با 13 راي اعضا به عنوان رئيس هيات نابينايان و کم بينايان استان براي مدت چهار سال انتخاب شد.

انتهای پیام/ح






آخرین اخبار آخرین اخبار