Navigation Navigation

محتوا محتوا


جناب عارف! جلوی سوءاستفاده ژن‌های خوب منتصب به خود را در استان یزد بگیرید


ژن های خوب برای صندلی ریاست راه وشهرسازی و ارتفاعات بکر ده بالا طزرجان استان یزد دورخیز کرده اند!

به گزارش یزدامروز، یکی از کانال های تلگرامی یزد با انتشار متن درخواست جابجایی (استعفای)نقصان‌محمدی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد نوشت: از ۲۴ آذرماه این اداره مسئول ندارد.

اما شنیده ها حاکی است محمدرضا عارفی خواهر زاده دکتر عارف که در حال حاضر رئیس اداره نوسازی مدارس یزد می باشد برای این سمت(مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد) انتخاب شده است

رضا بردستانی خبرنگار آفتاب یزد نیز چندی پیش در انتقاد به این موضوع نوشته بود اخبار و حکایات حاکی است بعد از اینکه قول مدیرکلی راه و شهرسازی به خواهرزاده عارف (محمدرضاعارفی مدیر فعلی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد که برخی او را بسیار ناموفق می دانند به گونه ای که ادعا شده مبالغ هنگفتی بدهی برجای مانده) داده شد، اینبار برای ساخت مرکز تجاری ـ تفریحی نیز زمینی به وسعت 2 هکتار در دوراهی ده بالا_طزرجان در اختیار محمدعلی عارف، اخوی بزرگ محمدرضا عارف قرار گرفته یا قرارشده قرار بگیرد!

با توجه به اینکه دکتر عارف به عنوان یک چهره خوشنام در میان مردم یزد چندی پیش گفته بود:«افراد متخصص را با گزینش های کذایی از تصدی مسئولیت محروم کرده اند»! باید به ایشان گفت اگر همین گزینش های کذایی نبود الان ایران توسط خواهرزاده و عموزاده ها اداره می شد نه افراد متخصص.

بنابراین آقای عارف با توجه به عملکرد ضعیف وغیرقابل قبول عارفی در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و لزوم شایسته سالاری در نظام اسلامی در صورت ادامه این سوءاستفاده ها از عنوان شما نه تنها مردم از شما دلسرد خواهند شد بلکه به این نتیجه خواهند رسید که شعارهای شایسته سالاری از سوی شما و همفکرانتان شوخی ای بیش نیست!

انتهای پیام/س*






آخرین اخبار آخرین اخبار