Navigation Navigation

محتوا محتوا

در همایش ملی اقتصاد مقاومتی؛

دهیاران یزدی رتبه برتر کشوری را به دست آوردند


در همایش ملی اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، دو دهیار و یک کارآفرین یزدی به‌ عنوان دهیاران برتر و کارآفرین روستایی نمونه کشور معرفی شدند

به گزارش یزد امروز، در همایش ملی اقتصاد مقاومتی که با حضور رییس جمهور برگزار شد، دو دهیار و یک کارآفرین یزدی به‌ عنوان دهیاران برتر و کارآفرین روستایی نمونه کشور معرفی شدند .

«محمد یارمند» با بیان این که همايش ملّی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی با حضور رییس جمهور در تهران برگزار شد، اظهار کرد: در این همایش تمام دهياران، مديران عامل شركت تعاوني دهیاری‌ها و كارآفرينان برتر روستايي استان‌های کشور حضور داشتند.

وی افزود : همايش ملی اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی روز شنبه 19 فروردین‌ ماه در تالار بزرگ وزارت كشور برگزار شد و «سميه منتظري» دهيار اسلاميه تفت از استان يزد به‌ عنوان دهيار نمونه و نماينده دهياران كشور در حضور رییس جمهور به سخنراني و تشریح مسائل و مشکلات روستاها پرداخت .

مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداري یزد خاطرنشان کرد: در پايان این همایش ملّی از «سميه منتظري» و «رضا دهقان» به‌عنوان دهياران نمونه کشور و «سعيد رضائيان» به‌عنوان كارآفرين نمونه روستايي با لوح سپاس توسط  وزير كشور تجليل شد.


منبع: ایسنا






آخرین اخبار آخرین اخبار